16

واکنش دادستان به حضور زنان در ورزشگاه : تکرار شود برخورد می کنیم!

  • کد خبر : 13088
  • 25 مهر 1397 - 15:07
واکنش دادستان به حضور زنان در ورزشگاه : تکرار شود برخورد می کنیم!

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور اولین نفری است که به حضور زنان در ورزشگاه آزادی در دیدار ایران و بولیوی واکنش نشان داده است. او می گوید حضور زنان در ورزشگاه اشکال شرعی دارد و اگر تکرار شود او با این قضیه برخورد می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ جمعی از بانوان شامل اعضای تیم های ملی فوتبال زنان ایران و افرادی منتسب به فدراسیون فوتبال در دیدار ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا بالاخره درهای ورزشگاه آزادی به طور محدود به روی زنان باز شود.

در فاصله چند ساعت پس از این اتفاق که موجی امیدبخش در جامعه ورزش ایجاد کرده است دادستان کل کشور نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور که به قزوین سفر کرده بود در حاشیه سفرش به قزوین در مورد این موضوع صحبت کرد.

منتظری گفته است: در فضای ورزشی که مردان ورزش می کنند بخشی از بدن مردان ، عریان می شود و این موضوع از نظر شرعی باعث می شود حضور زنان اشکال شرعی و معصیت داشته باشد. در اسلام نگاه کردن زن به بدن نیمه عریان مرد دارای محل اشکال است و ما نباید موازین شرعی را زیر سوال ببریم.

او مدعی شده است رسانه‌هایی که از حضور زنان در ورزشگاه ها دفاع می‌کنند باید جواب قانع کننده‌ای به این موضوع بدهند. ننتاظری البته به مدیران هم در این باره نصیحت کرده و گفته : اگر این روند ادامه پیدا کند با آن برخورد می‌کنیم؛ ما نباید در جامعه زمینه ترویج گناه و معصیت را فراهم سازیم.

دادستان همچنین در دیدار با خانواده شهدای قوه قضاییه این طور صحبت کرده است: دادستان کل کشور یاداور شد: در قضیه اخیر هم به بهانه های مختلف ضربه خود را می زنند برای مثال تحت عنوان اینکه یک فضای شاد باز کنیم و خانواده ها صحنه فوتبال را ببینند! ما مخالف شادی نیستیم اما آنچه شاهد بودیم و بعد دیدیم برخی روزنامه ها چه تیتری زدند که “آزادی آزاد شد” تحت همین عنوان زن و مرد و جوان و کودک و دختر و پسر را در استادیوم جمع کنند. عده‌ای زن به این بهانه روسری خود را بردارند شروع به آواز و رقاصی کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.