17

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان/ پایان نیم فصل با پیروزی مدعیان

  • کد خبر : 13206
  • 27 مهر 1397 - 15:10
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان/ پایان نیم فصل با پیروزی مدعیان

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به انجام رسید و پرونده نیم فصل لیگ برتر بسته شد. در روز قرعه استراحت تیم پویندگان صنعت شیراز ، حفاری در رشت به سختی شهرداری رشت را برد ، نامی نو اصفهان در مشهد ، هیئت خراسان رضوی را شکست داد و نفت آبادان و دختران کویر در خانه حریفانشان را با ۱۱ گل بدرقه کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۲۷ مهربا برگزاری دیدارهای هفته یازدهم ، به پایان نیم فصل خود رسید و در ۵ بازی برگزار شده ۴۵ گل رقم خورد و مدعیان حریفان خود را شکسنت دادند. حفاری خوزستان که قهرمانی نیم فصلش را از قبل مسجل کرده بود این هفته هم برد و رکورد ۱۰۰ درصدی پیروزی هایش را حفظ کرد.

دختران کویر مس کرمان ۱۱ دریژنو فرخ شهر ۱ / یک کرمان و یک ارژنگی

در کرمان ، دختران کویر کار سختی برای پیروزی نداشتند. حریف آن ها دریژنوی قعرنشین بود و پیش بینی پیروزی کرمانی ها دشوار نبود. فاطمه ارژنگی در این بازی یک تنه ۴ گل به ثمر رساند و علاوه بر حفظ جایگاهش به عنوان ارزشمندترین بازیکن نیم فصل ، عنوان بهترین گلزن نیم فصل را هم از چنگ سارا شیربیگی درآورد تا یک ام وی پی به تمام معنا لقب گیرد.

نجمه کریمی نسب با ۲ گل ، آمار فوق العاده اش در این فصل را ارتقا داد و شادی بهرامی ۲ گل و زهرا اسدی ۳ گل برای میزبان به ثمر رساندند. پس از چند هفته از دست دادن امتیازات ، این برد دختران کویر را در جایگاه سوم جدول به وضعیت بهتری رساند.

مس رفسنجان ۶ استقلال ساری صفر / مس به اعتدادی وابسته نیست

استقلال ساری در رفسنجان ۶ گل خورد تا در ۳ بازی اخیرش در لیگ ، ۲۰ گل دریافت کرده باشد. مس رفسنجان بدون فاطمه اعتدادی نیز تیم سرحال هفته های اخیر بود. عصمت داوودی کیا که نام او در هفته های اخیر زیاد شنیده می شود در این بازی هم برای مس گل زد و دبل کرد.

سحر زمانی نیز با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر توانایی هایش را نشان داد و سهیلا رودسری و شیرین عابدینی دیگر گلزنان مس رفسنجان بودند. مس رفسنجان با این برد تا رده پنجم جدول بالا آمد و سایه به سایه دختران کویر و پالایش نفت آبادان قرار گرفت. آن ها روند شکست ناپذیری خود از هفته سوم را یک بازی دیگر هم ارتقا دادند.

هیئت خراسان رضوی ۳ نامی نو اصفهان ۸ / شریف علیه خودی ها

با وجود یک شروع خوب در نیمه نخست ، اوضاع به کام هیئت خراسان رضوی پیش نرفت و بار دیگر نامی نو نشان داد تیم نیمه مربیان است. نامی نو نیاز مبرمی به این برد داشت و توانست با کسب این پیروزی فاصله ۵ امتیازی با صدرنشین را حفظ کند و با رتبه دوم ، نیم فصل را به پایان ببرد.

در این بازی مريم سليمان پور ، رویا کلاتی و سمیرا زمانیان برای میزبان گلزنی کردند. کلاتی و سمیرا زمانیان در هفته های اخیر در اوج بوده اند اما شاهکار هفته گذشته تیمشان برابر پارس آرا در شیراز ، در خانه تکرار نشد.

برای نامی نو در روزی که بازیکنان سابق نماینده مشهد برابر تیم سابقشان قرار گرفته بودند نسترن مقیمی و مرضیه توفیقی نسب هر کدام دو گل ، سارا شیرببیگی ، رقیه صومعه ، فاطمه خلج و فاطمه شریف هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

شهرداری رشت صفر ملی حفاری خوزستان ۱ / ارزش فهیمه

تک گل فهیمه زارعی در یک بازی نزدیک و نفس گیر ، سند اقتدار حفاری در نیم فصل را امضا کرد و بار دیگر نشان داد فهیمه زارعی تا چه اندازه می تواند برای یک تیم نجات بخش باشد.

پیروزی در رشت سبب شد حفاری تمام بازی های نیم فصل خود را با برد پشت سر گذاشته باشد. آن ها در نیم فصل حتی یک امتیاز هم از دست نداده اند و ۳۰ امتیاز کامل را گرفته اند. فاصله ۵ امتیازی به تیم دوم ، آن ها را در موقعیتی برجسته نسبت به سایر تیم ها قرار می دهد.

شهرداری رشت در این بازی آمده بود تا کار بزرگی انجام دهد اما با وجود عملکرد پایاپای دست خالی ماند. آن ها با همین باخت جایگاهشان را در جدول از دست دادند و از نیم فصل دوم وارد مبارزه ای تمام عیار برای رسیدن به پلی آف خواهند شد.

پالایش نفت آبادان ۱۱ پارس آرای شیراز ۴ / فستیول هت تریک و پوکر

پالایش نفت دومین تیمی بود که در این هفته حریفش را ۱۱ تایی کرد. پالایش نفت روزی درخشان را سپری کرد. در شرایطی که همه بازیکنان نفت در بهترین فرم خود قرار داشتند تیم خدیجه پور بهبهانی به بحران زده های شیراز اجازه نداد در آبادان حتی به کسب امنیاز فکر کنند.

در فستیوال هت تریک و در روز خوب راحله رفیعی او بالاخره در این فصل گلزنی کرد و ۲ گل به ثمر رساند. الناز آرمات و سهیلا ملمولی هت تریک کردند ، سپیده زرین راد ۲ گل زد و یک گل نیز توسط فاطمه خورنگ به ثمر رسید. در ترکیب پارس آرا زهرا کوراوندبرای تیم نجمه برزگر هت تریک کرد و یک گل را نیز پرستو کهن به ثمر رساند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.