14

هفته پنجم لیگ برتر هندبال/ اقتدار چمران ، پیروزی محکومین و لغو بازی به دلیل هزینه سفر!

  • کد خبر : 13208
  • 27 مهر 1397 - 15:50
هفته پنجم لیگ برتر هندبال/ اقتدار چمران ، پیروزی محکومین و لغو بازی به دلیل هزینه سفر!

هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد و پس از تعطیلی چند هفته ای لیگ ، از سر گیری دوباره لیگ هندبال با برتری تیم های تاسیسات دریایی ، چمران لارستان و ذوب آهن اصفهان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۲۷ مهر پنجمین هفته خود را پشت سر گذاشت. در ۳ مسابقه برگزار شده امروز ۱۴۸ گل به ثمر رسید و میانگین بیش از ۴۹ گل برای هر بازی ثبت شد . یک بازی نیز برگزار نشد زیرا تیم اشتاد سازه خراسان به دلیل مشکل مالی نتوانست به گچساران سفر کند.

تاسیسات دریایی تهران ۳۱ سپاهان اصفهان ۱۶ / سپاهان تیم نیمه دوم نیست

در تهران ، تاسیسات دریایی توانست در روز موفق راضیه جانباز با عملکرد شاخص او سپاهان را شکست دهد. بازیکنی که این توانایی را دارد که از هیچ ، همه چیز بسازد. آرزو محمدی سنگربان تاسیسات نیز روز خوبی را سپری کرد.

تاسیسات در این بازی ، کار را خوب آغاز کرد اما سپاهان بازگشتی خیره کننده به بازی داشت و اختلاف را کاهش داد. با این حال سپاهان تیم نیمه دوم نبود. در حقیقت ، اختلاف گل دو تیم در یک چهارم پایانی زمان بازی حادث شد. سپاهان دچار افت شد و در مقابل ، تاسیسات از ضد حمله های خود به نحو احسن استفاده کرد.

اتفاق ویژه آسیب دیدگی هانیه لک بود. دروازه بان سابق تاسیسات که با پیراهن سپاهان برابر تیم سابقش قرار گرفته بود در اواخر وقت بازی با برخورد توپ به صورت و چشمش به شدت دچار آسیب شد و زمین بازی را ترک کرد. تاسیسات با این برد همچنان در تعقیب لارستان است.

ذوب آهن اصفهان ۳۰ پترو آموت پویا بوشهر ۲۵ / پیروزی گروه محکومین

ذوب آهن باید این بازی را می برد و برد. به عبارت دیگر آن ها محکوم به برد بودند و بهانه ای پذیرفته نبود و با وجود غیبت اثر بخش ترین مهره ذوب آهن ، حدیثه نوروزی در اغلب دقایق بازی به جز دقایق معدودی در اواخر وقت بازی ، ذوب آهن نشان داد یک تیم است

پیروزی بر پترو آموت به ذوب آهن این فرصت را داد تا برای اولین بار در این فصل به نیمه بالای جدول برسد. آن ها البته یک بازی معوقه دارند که اگر البرز را شکست دهند رقیب جدیدی برای نفت و گاز گچساران در رده سوم خواهند شد.

اصفهان به عنوان پایتخت سازندگی هندبال ایران ، از در اختیار داشتن تیمی چون ذوب آهن  – ستاره های جوان در میدان و حرف هایی برای گفتن بر روی نیمکت بر خلاف برخی تیم ها – به خود می بالد. در اصفهان ، چه در باشگاه سبز و چه در باشگاه طلایی ، دست ها برای کمک به هندبال به هم گره خورده است.

قابل انکار نیست که دیگر در اصفهان هم از ریخت و پاش خبری نیست. در اصفهان ، همه از مواضع خود کوتاه آمده اند تا کانون سازندگی از نصف جهان جابجا نشود. بدون عابر بانک های جنوب، بدون بهره برداری از سرمایه ملی ، بدون غرور ، بدون توقع.

هیئت هندبال البرز ۱۳ شهید چمران لارستان ۳۳ / دور از شگفتی

در مسابقه سالن انقلاب کرج ، البرز توان ایستادگی برابر تیم پرمهره شهید چمران لارستان را نداشت. لارستان در بازگشت به لیگ داخلی ، با بهترین عملکرد ممکن به استقبال بازی بزرگ نیم فصل برابر تاسیسات رفت.

تیم نشمین شافعیان هم امتیازات کامل را جمع آوری کرده و هم تفاضل گل جالب و معنی دار این تیم نشانگر شایستگی لارستان برای صدرنشینی است.

نفت و گاز گچساران ۱۰ اشتاد سازه خراسان رضوی صفر / پول نداشتند و به گچساران نرفتند

دیدار تیم های اشتاد سازه خراسان رضوی و نفت و گاز گچساران که قرار بود در گچساران برگزار شود به دلیل سفر نکردن تیم اشتاد سازه به گچساران برگزار نشد. دلیل آن هم ناتوانی در تامین هزینه سفر از سوی تیم مشهدی عنوان شده است.

اشتاد سازه در این باره اظهار نظر رسمی نداشته اما اقداماتی از این قبیل ، به شخصیت لیگ آسیب می زند. آن ها در هفته پنجم و در حالی که یک نیم فصل کامل دست نخورده به اضافه ۲ بازی در نیم فصل اول باقی مانده ، دچار مشکل مالی برای سفرهای خود شده اند. آینده اشتاد سازه چه می شود؟

جدول رده بندی

رتبهتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
1شهید چمران لارستان1413-1391231160+26
2تاسیسات دریایی تهران1412-237731661+24
3ذوب آهن اصفهان1491437633640+19
4سپاهان اصفهان148-63043062-16
5نفت و گاز گچساران1461737335419+13
6اشتاد سازه خراسان رضوی143-1125834587-6
7هیئت هندبال البرز142-1229738184-4
8پترو آموت پویا بوشهر142-12292398106-4

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.