14

شهناز یاری: لیگ چهاردهم پربارترین فصل فوتسال ایران است؛ تمجید از بازیکن جوان مشهدی

  • کد خبر : 13226
  • 27 مهر 1397 - 16:58
شهناز یاری: لیگ چهاردهم پربارترین فصل فوتسال ایران است؛ تمجید از بازیکن جوان مشهدی

شهناز یاری پس از پیروزی مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی با تمجید از سمیرا زمانیان بازیکن جوان مشهدی گفت: لیگ چهاردهم با وجود تیم‌های قدرتمند آینده روشنی را برای فوتسال ایران رقم می‌زند.

شهناز یاری در گفت‌وگو  پایگاه خبری ورزش زنان ایران با آی دبلیو اسپورتس  پس از پیروزی تیمش نامی نو اصفهان مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: به‌خاطر استراحتی که هفته گذشته داشتیم ، در نیمه نخست کمی از شرایط آمادگی دور بودند و از بازی آنها رضایت کافی را نداشتم اما خوشبختانه توانستیم در نیمه دوم جبران کنیم.

سرمربی تیم نامی‌ نو اصفهان ادامه داد: در نیمه اول بازیکنان ما حریف را دست کم گرفتند و عدم آمادگی لازم بدنی نیز مزید بر علت شد تا دو گل را دریافت کنیم، بعد از آن به بازی برگشتیم ولی در مجموع چندان از بازی تیمم راضی نبودم و می‌شد با بازی بهتر ، این پیروزی را کسب کنیم.

وی درخصوص شرایط لیگ بیان کرد: تیم‌های لیگ چهاردهم فوق العاده خوب بازی می‌کنند و تیم دست و پا بسته نداریم که این موضوع نوید دهنده آینده درخشان برای فوتسال کشور است، در بسیاری از فصول لیگ ، تیم‌هایی وجود داشتند که زنگ تفریح تیم‌های قدرتمند و باعث کاهش کیفیت لیگ برتر بودند.

یاری با اشاره به بازی خوب تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نماینده مشهد تیم قابل احترامی است، امیدوارم روند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد من پیش از آغاز مسابقه ، انتظار این بازی دشوار را داشتم و به بازیکنانم نیز این نکته را گفته بودم.

سرمربی نامی نو با تمجید از عملکرد سمیرا زمانیان گفت: چندسال است در لیگ کار می‌کنم اما تاکنون سمیرا زمانیان را ندیده بودم. او امروز فوق‌العاده کار کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.