16

فاطمه شریف: در بازی مشهد، درگیر احساساتم بودم / بازگشت مشروط به مشهد

  • کد خبر : 13231
  • 27 مهر 1397 - 17:23
فاطمه شریف: در بازی مشهد، درگیر احساساتم بودم / بازگشت مشروط به مشهد

فاطمه شریف ، کایپتان تیم فوتسال نامی نو اصفهان تایید کرد در دقایق ابتدایی بازی مقابل تیم سابقش در مشهد تحت تاثیر این موضوع قرار داشته است. او از آینده روشن نامی نو در لیگ برتر فوتسال بانوان صحبت کرد و البته تاکید کرد اگر شرایط در مشهد فراهم شود دوست دارد به مشهد بازگردد و در این شهر بازی کند.

فاطمه شریف در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس پس از پیروزی تیمش نامی نو اصفهان برابر تیم هیئت خراسان رضوی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در مشهد گفت: باید به کادر فنی و بازیکنان تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی تبریک گفت، آن ها تیم ما و همچنین ملی حفاری را با بازی خوبی که نمایش گذاشتند غافلگیر کردند و انتظار این چنین بازی خوبی را نداشتم.

کاپیتان تیم نامی نو نیمکت پربار تیم‌اش را عامل برتری بر هیئت فوتبال خراسان رضوی دانست و ادامه داد: تعداد بازیکنانی که ما برای تعویض داشتیم بیشتر از تیم حریف بود و این موضوع سبب شد تا آنها در نیمه دوم کم بیاورند و بازی را واگذار کنند.

او درخصوص بازی مقابل تیم شهرش تصریح کرد: برای من خیلی سخت بود مقابل تیم شهرم و تیمی که سال گذشته در کنار آنها بودم و با آنها زندگی کردم بازی کنم قرا بگیرم. به همین خاطر در دقایق ابتدایی بازی شرایط خوبی نداشتم.

شریف به بهبود شرایط تیم نامی‌ نو اصفهان اشاره کرد و افزود: بعداز مشکلاتی که از ابتدای فصل برای اسپانسر تیم به وجود آمد تنها دو هفته است که سر و سامان گرفتیم. وقتی یک تیم با بازیکنان غیر بومی وارد یک شهر می‌شود سازماندهی کردن آن سخت است اما انشاالله نیم فصل دوم نامی نو واقعی را نشان می‌دهیم.

کاپیتان تیم نامی‌نو اصفهان درباره وضعیت تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: بازیکنانی که در تیم مشهد هستند می توانند آینده خوبی داشته باشند آنها بازیکنان ۱۴ ساله دارند که نه تنها بازی خوبی را به نمایش می‌گذارند بلکه برای تیم گل‌زنی هم می‌کنند این نشان دهنده پتانسیل بالای خراسان رضوی است به شرط آنکه رها نشوند، انشاالله سال آینده اسپانسر بهتری پیدا کنند تا بتوانند بازیکنان مشهدی را به استان باز گردانند و چند بازیکن غیر بومی بگیرند.

او همچنین درخصوص بازگشتش به مشهد گفت: اگر شرایط از نظر مالی و ساختار انسانی تغییر کند دوست دارم به مشهد بازگردم و در کنار خانواده‌ام بازی کنم. مشهد توانایی رو سکو ایستادن را دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.