17

تنیس جایزه بزرگ و قهرمانی تنیسور 14 ساله / مشکات الزهرا صفی ، ستاره شگفت انگیز

  • کد خبر : 13284
  • 28 مهر 1397 - 11:30
تنیس جایزه بزرگ و قهرمانی تنیسور 14 ساله / مشکات الزهرا صفی ، ستاره شگفت انگیز

پایان رقابت های تنیس جایزه بزرگ سطح A بانوان کشور با یک اتفاق جالب همراه بود. یک دختر تنیسور ۱۴ ساله توانست قهرمان این مسابقات شود. مشکات الزهرا صفی که در ماه های اخیر در مسابقات نونهالان برون مرزی نیز شرکت داشته نشان داد یک ستاره شگفت انگیز در تنیس ایران است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تنیس زنان ایران در خارج از مرزها حرف زیادی برای گفتن ندارد – رجوع کنید به نتایج دو تنیسور زن ایران در بازی های آسیایی جاکارتا – اما این دلیل نمی شود که نسبت به آینده تنیس زنان در ایران امیدوار نباشیم.

مشکات الزهرا صفی یک ستاره نوظهور و شگفت انگیز در تنیس ایران است. او در ۱۴ سالگی در اوج قرار دارد و می تواند تنیسورهای بزرگتر را شکست دهد. نکته جالب این که تا سال گذشته ، با وجود این که مشکات الزهرا صفی از نظر فنی توانایی شرکت در مسابقات آزاد را داشت اما به دلیل سن و سال کم به او اجازه نمی دادند با بزرگترها مسابقه دهد.

در نهایت امسال این طلسم شکست و مشکات در مسابقات آزاد جایزه بزرگ سطح A بانوان کشور در کرج وارد میدان شد و نتیجه جالب بود: او قهرمان شد! به عنوان یک استعداد خاص و گنجی برای تنیس ایران ، منشکات الزهرا صفی مسیری جذاب پیش روی خود می بیند و می تواند به ستاره ای بی نظیر در تاریخ تنیس ایران تبدیل شود.

او در مسابقات آزاد کشور در فردیس ، در فینال یک تنیسور برجسته و کم سن و سال دیگر به نام مهتا خانلو را شکست داد که این تنیسور تهرانی نیز همگام با صفی ، از جمله استعدادهای مهم تنیس دختران ایران است اما ۱۶ ساله است و ۲ سال بزرگتر از مشکات الزهرا.

کیمیا اسبقی پور دیگر بازیکن جوان کرجی و سارا آزاد دوست از تهران در این مسابقات عنوان سوم مشترک را کسب کردند. در مسابقات دوبل نیز ، تیم دو نفره کیمیا اسبقی از کرج و مهتا خانلو از تهران با پیروزی بر تیم مشکات الزهرا صفی از کرج و سارا آزاد دوست از تهران عنوان قهرمانی را به دست آوردند. در این رقابت ها ۴۵ بازیکن حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.