لیگ والیبال/ شبنم علیخانی و شکوفه صفری به نامی نو پیوستند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

لیگ والیبال/ شبنم علیخانی و شکوفه صفری به نامی نو پیوستند

  • کد خبر : 13312
  • 29 مهر 1397 - 12:26
لیگ والیبال/ شبنم علیخانی و شکوفه صفری به نامی نو پیوستند

شبنم علیخانی و شکوفه صفری ، بازیکنان ارزشمند والیبال ایران برای همراهی تیم نامی نو اصفهان در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان به این تیم پیوستند. صفری یکی از اعضای تیم ملی در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ باشگاه نامی نو اصفهان امسال فعالیتی گسترده و قابل توجه را در حوزه ورزش زنان کشور آغاز کرده و پس از جذب ستاره ها در فوتسال و بسکتبال ، اکنون در والیبال بانوان دست به جذب چهره های شناخته شده زده است.

نامی نو در حال تشکیل یک مجموعه کهکشانی در قواره ورزش زنان ایران در اصفهان است. آن ها در فوتسال ، سارا شیربیگی ، فرزانه توسلی و نسترن مقیمی ، در بسکتبال معصومه اسماعیل زاده ، مژگان خدادادی و ساغر آجیلی و اکنون در والیبال دو ستاره جدید دارند.

شبنم علیخانی و شکوفه صفری دو ستاره والیبال زنان ایران هستند که به طور رسمی به تیم نامی نو اصفهان پیوستند. شکوفه صفری بخشی از ترکیب تیم ملی ایران در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا بود و همراه با این تیم عملکردی خیره کننده برای والیبال زنان ایران رقم زد.

شبنم علیخانی نیز با کوله باری از تجربه، یکی از بازیکنان باکیفیت والیبال زنان ایران است که حضور او در نامی وزن کیفی تیم تحت هدایت راحله آرا را افزایش می دهد. با ادامه روند تقویت نامی نو در لیگ برتر والیبال ، اکنون اصفهان 2 تیم قدرتمند در لیگ خواهد داشت.

سال گذشته ذوب آهن ، تنها تیم اصفهانی لیگ والیبال بانوان بود اما حضور نامی نو نوید دهنده دربی جذاب در لیگ والیبال زنان و نیز افزایش نفوذ اصفهان در والیبال زنان کشور است. شبنم علیخانی و شکوفه صفری به نامی نو پیوستند و احتمالا نامی نو باز هم چهره های اثربخشی را جذب خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.