اشتری: صدرنشینی در رنکینگ جایگاه متزلزلی است/ به‌دنبال تکرار قهرمانی در خانه | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
9

اشتری: صدرنشینی در رنکینگ جایگاه متزلزلی است/ به‌دنبال تکرار قهرمانی در خانه

  • کد خبر : 13337
  • 29 مهر 1397 - 17:57
اشتری: صدرنشینی در رنکینگ جایگاه متزلزلی است/ به‌دنبال تکرار قهرمانی در خانه

نفر اول تنیس روی میز کشور جایگا‌ه‌اش را در صدر جدول رنکینگ کشور متزلزل می‌داند و معتقد است در این جایگاه ماندن بسیار دشوار است او درحاضر خود را برای دور سوم تور ایرانی در مشهد آماده می‌کند و می‌خواهد از این فرصت برای تکرار قهرمانی سال گذشته اش استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ مدتی پیش، پس از مرحله دوم تور تنیس روی میز بزرگسالان ایران ، رنکینگ دختران در این رشته اعلام شد و مهشید اشتری  در صدر این جدول ایستاد.

در یک سال گذشته نابغه تنیس روی میز ایران باوجود سن کمی که دارد همیشه جزء 2 نفر برتر کشور بوده، او در آخرین مسابقات رسمی کشور در بازی فینال مرحله دوم تور ایرانی در کرمانشاه مقابل شیما صفایی ۱۵ساله بازی را واگذار و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

مهشید اشتری در خصوص شکست در بازی فینال در گفت‌وگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: تنیس روی میز ایران در رده پایه بسیار قدرتمند و در سطح بالا پیگیری می‌شود و تمامی پینگ پنگ بازان به‌نحوی رقیبی جدی محسوب می‌شوند.

اشتری با تمجید از شیما صفایی می گوید : شیما آینده خوبی خواهد داشت او بازیکن خوش استیل و خوش فکری است و با وجود سن کمی که دارد در سطح بالایی بازی می‌کند.

ملی پوش مشهدی صدر رنکینگ را جایگاه متزلزلی می‌داند و ادامه می‌دهد: از سال گذشته در رده اول و دوم رنکینگ کشور قرار داشتم، بودن در این سطح بسیار دشوار است و نیاز به تمرین زیادی دارد، تنیس روی میز نوسان زیادی دارد و با برد باخت همراه است. هیچ کس نمی‌تواند بگوید نفر اول است و در این رده خواهد ماند.

اشتری هدفش را ماندن در سطح اول تنیس روی میز کشور بیان می کند و می گوید : آذر ماه ، مرحله سوم تور ایرانی به میزبانی مشهد برگزار می‌شود. سال گذشته به‌خاطر حضور پرشور تماشاگران و جو حاکم بر مسابقات توانستم قهرمان شوم و امیدوارم این اتفاق امسال هم تکرار شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.