22

لیلا بندانی: برای ۳ طلا راهی چین می‌شویم/ آزمون تازه خواهران منصوریان در چین

  • کد خبر : 13377
  • 30 مهر 1397 - 16:46
لیلا بندانی: برای ۳ طلا راهی چین می‌شویم/ آزمون تازه خواهران منصوریان در چین

لیلا بندانی سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان از آغاز مسابقات جام جهانی ساندا در چین از ۴ آبان ماه خبرداد و گفت: برای کسب سه مدال طلا راهی مسابقات می‌شویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه جاکارتا تکرار نشود .

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ دختران ووشوکار ایران خود را برای حضور در جام جهانی ساندا چین آماده می‌کنند تا با درخشش و کسب خوش‌رنگ ترین مدال نتایج بازی‌های آسیایی جاکارتا را جبران کنند. آن ها دوم آبان عازم شرق آسیا می شوند.

حضور در مسابقات جام جهانی چین چالش تازه ای هم برای لیلا بندانی مربی فعال و مجرب ووشوی ایران است که این روزها درگیر تیم باشگاهی اش کارون اروند خرمشهر نیز هست و هم خواهران منصوریان را پس از نتایج جاکارتا با رخداد رقابتی جدیدی روبرو می کند.

لیلا بندانی درخصوص وضعیت تیم ملی در گفت‌وگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: ما برای حضور در جام جهانی که از ۴ آبان ماه در چین آغاز و 8 آبان به پایان می‌رسد چند روزی است در اردو به سر می‌بریم و شرایط تیم را مثبت ارزیابی می کنم. جام جهانی ماهیتی متفاوت با مسابقات جهانی دارد و به نوعی نفرات برتر مسابقات جهانی برای حضور در جام جهانی کسب سهمیه می نند.

سرمربی تیم ملی ووشو بابیان اینکه این رقابت‌ها عرصه حضور قهرمانان است، ادامه داد: الهه و شهربانو منصوریان به ترتیب در اوزان 52 کیلو و 65 کیلوگرم به همراه فریناز نذیری به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند که نذیری در وزن 75 کیلو رقابت می کند.

بندانی با اشاره به حضور فریناز نذیری به عنوان یک سانداکار کمتر شناخته شده گفت: نذیری سال ها نفر فیکس وزن 75 کیلوی ما بود اما اعزامی نداشت و چون مریم هاشمی سهمیه حضور در این مسابقات را کسب و سپس خداحافظی کرده فریناز نذیری جایگزین او شده است.

او با اشاره به آمادگی بدنی ورزشکاران کشورمان گفت: با توجه به اینکه به تازگی بازی‌های آسیایی را پشت سرگذاشتیم ووشوکاران ما از نظر بدنی و تمرینی در آماده‌ترین شرایط خود قرار دارند.  امید زیادی دارم که بتوانیم 3 مدال طلا کسب کنیم گرچه فریناز نذیری کم تجربه تر است اما به او هم امید زیادی داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.