22

لیگ برتر بسکتبال / فهرست بازیکنان و کادر تیم گروه بهمن

  • کد خبر : 13452
  • 01 آبان 1397 - 9:34
لیگ برتر بسکتبال / فهرست بازیکنان و کادر تیم گروه بهمن

فهرست بازیکنان تیم بسکتبال گروه بهمن در راه فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان ایران اعلام شد. گروه بهمن با مربیگری چهره باتجربه بسکتبال زنان ایران ، فریناز طائرپور و با تیمی قدرتمند و تقویت شده ، در لیگ حضور خواهد داشت. ستاره هایی چون سعیده علی و کیمیا یزدیان طهرانی و البته در بازگشت دلارام وکیلی به میادین.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان از روز پنج شنبه ۳ آبان ۹۷ آغاز می شود و تیم گروه بهمن به عنوان تیمی مدعی یکی از تیم های حاضر در فصل جدید لیگ بسکتبال بانوان ایران است.

بر اساس برنامه نخستین دیدار تیم گروه بهمن تهران برابر تیم خانه بسکتبال بندرعباس در هرمزگان برگزار می شود و شاگردان فریناز طائرپور برای این بازی باید به کرانه خلیج فارس سفر کنند.

در فهرست بازیکنان و کادر تیم گروه بهمن ، دلارام وکیلی ، سعیده علی ، زهرا بهمن پور ، شادی دارستانی ، راضیه شمس ، کیمیا یزدیان طهرانی ، فائزه پیرفلک ، مهسا خسروبیگی ، سارا اعتماد ، مریم ایزدبین ، سارا حسنینی ، عاطفه میرزایی و ثنا بیداویسی به عنوان بازیکن حضور دارند.

فریناز طائرپور ، مربی کهنه کار بسکتبال زنان ایران با تجاربی ارزشمند ، هدایت گروه بهمن را بر عهده دارد. راما طالشی سرپرست گروه بهمن است و مهسا طلاکوب ها به عنوان آمار گیری ، عضوی از کادر فنی تیم بسکتبال گروه بهمن است.

از نکات قابل توجه در ترکیب تیم گروه بهمن ، بازگشت دلارام وکیلی به میادین با پیراهن این تیم است. دلارام پس از پیوستن به پالایش نفت آبادان در لیگ ۹۶ تقریبا یک فصل کامل را از دست داد و مدت ها با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کرد اما اکنون با گذشت مدتی از پایان آسیب دیدگی ، به لیگ باز می گردد.

در تیم پرستاره گروه بهمن سعیده علی ، چهره اول است و همچنان وفادار به پیراهن گروه بهمن . سارا اعتماد ، کیمیا یزدیان طهرانی جوان و در اوج در ماه های اخیر و چهره های باتجربه گروه بهمن وزن فنی این تیم را بالا می برند و از این تیم ، چهره ای در قواره یک مدعی به نمایش می گذارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.