17

دل نوشته کیمیا علیزاده : برای بازگشت مصمم هستم و باانگیزه

  • کد خبر : 13457
  • 01 آبان 1397 - 10:09
دل نوشته کیمیا علیزاده : برای بازگشت مصمم هستم و باانگیزه

کیمیا علیزاده ستاره بین المللی تکواندوی زنان ایران پس از عمل جراحی زانوی خود اکنون در حال سپری کردن دوران نقاهت است. او در دل نوشته ای از انگیزه اش برای بازگشت سخن گفته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛کیمیا علیزاده ، تنها دختر مدال آور ایران در ادوار المپیک ، مدت هاست که با مشکلات سریالی جسمانی مواجه شده است که آخرین آن ، پارگی رباط صلیبی در آستانه اعزام تیم ملی تکواندو به بازی های آسیایی جاکارتا بود تا کیمیای پرچمدار ، هم جاکارتا را از دست بدهد و هم وارد یک دوره غیبت طولانی دیگر شود.

اکنون کیمیا علیزاده در صفحه شخصی اش با واژه هایی امیدبخش از بازگشت و انگیزه برای رسیدن به روزهای خوش سخن گفته است. در دل نوشته کیمیا علیزاده آمده است:

“دوری از مسابقه و ورزش حرفه‌ای اونهم به خاطر آسیب همیشه برام سخت و ناراحت کننده بوده، با دیدن یک فیلم از مبارزاتم ، تمام روزهای سخت و شیرین به همراه کلی دلتنگی مثل یه فیلم از جلو چشمام گذر کرد.

الان ۶ هفته میشه که از جراحی رباط صلیبی پام گذشته… دقیقن بعد از جراحی دو مچ راست و چپ، این سومین جراحی من بود… زمان‌های آسیب هیچ لحظه حتی برای یک درصد پیش خودم فکر نمی‌کردم، یه روزی دوباره توانایی برگشت به شیاپ‌چانگ رو داشته باشم، چه برسه مبارزه در زمین حرفه‌ای!

‌اون موقع مدام یه صدایی توی ذهنم تکرار می کرد به چه قیمتی!؟ برای چی؟ اما حالا انقدر انگیزه دارم، انقدر با انگیزه تمرین‌های فیزیوتراپی رو شروع کردم که حتی دوست ندارم به گذشته فکر کنم.

البته که این امید و انگیزه رو مدیون کسایی هستم که حتی تو زمانی که همه میگفتن، کیمیا دیگه نمیتونه برگرده و وارد حاشیه شده، بهم انرژی دادن و تو این روزا نه تنها، تنهام نذاشتن بلکه بیشتر از همیشه همراهم بودن و بهم قول رسیدن روزای خوبو دادن.

همراهِ روزای سختم، رفیقم، حامد عزیزم ممنون که کمکم میکنی تا به هدف‌هام نزدیک بشم و تو روزایی که خودمم خسته میشم، قوی‌تر از همیشه پشتم هستی. دکتر آفتابی مرسی که زمان آسیب با حوصله وقت گذاشتید، برنامه دادید و کمک کردید تا بتونم مراحل درمان رو پشت سر بزارم.

و ممنونم از پدر و مادرم که اگه حمایتاشون نبود هیج وقت تو این جایگاه نبودم و ممنون از تک تک شما که در تمام این روزها پشتوانه گرم من بودید تا هرروز بتونم پر انرژی‌تر از قبل ادامه بدم و برای رسیدن به هدفم مصمم‌تر از همیشه باشم. “

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.