12

نقل و انتقالات لیگ فوتبال بانوان / سحر رمضانی به ذوب آهن ملحق شد

  • کد خبر : 13494
  • 01 آبان 1397 - 17:32
نقل و انتقالات لیگ فوتبال بانوان / سحر رمضانی به ذوب آهن ملحق شد

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در راه تقویت برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان ، یک بازیکن جدید جذب کرد. سحر رمضانی پس از پروین فرهادی دومین بازیکن ملحق شده به ذوب آهن است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از این که باشگاه ذوب آهن روز گذشته قرارداد پروین فرهادی هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شهرداری بم را نهایی کرد امروز یک بازیکن دیگر به خدمت گرفت و سحر رمضانی به ذوب آهن ملحق شد.

سحر رمضانی بازیکن ۲۵ ساله ، جدید ترین عضو تیم فوتبال زنان ذوب آهن است. رمضانی که سال گذشته در ترکیب تیم پالایش گاز ایلام حاضر بود در فصل جدید با پیراهن ذوب آهن به میدان می رود.

رمضانی پیش از این در تیم استقلال خوزستان نیز سابقه بازی داشته است. این بازیکن انتخاب بیان محمودی سرمربی جدید سبزهای اصفهان است و قابل پیش بینی بود که با جضور او بر روی نیمکت ذوب آهن بازیکنان تازه و مورد اعتقاد بیان محمودی سر از اصفهان در بیاورند.

ذوب آهن امیدوار است بتواند فصل موفقی را در قیاس با فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال بانوان سپری کند. آن ها در لیگ ۹۶ شروعی فاجعه بار داشتند و نیم فصل نخست برای آن ها ناامید کننده پیش رفت اما در نیم فصل دوم ، ذوب آهن متحول شد و نتایج بسیار خوبی کسب کرد.

با این وجود مژگان مدائم زاده سرمربی فصل گذشته ذوب آهن این تیم را ترک کرد و اکنون مربی سابق راه یاب ملل روی نیمکت ذوب آهن می نشیند. به نظر می رسد ذوب آهن با اتکا به مهره های ملی خود توانمندی های پنهانی دارد اما موضوع این است که آن ها بتوانند این توانمندی پنهان را از ابتدای فصل و نه از نیمه راه ، آشکار کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.