16

جریمه کارون اروند به دلیل حضور زنان در ورزشگاه خرمشهر

  • کد خبر : 13522
  • 02 آبان 1397 - 17:50
جریمه کارون اروند به دلیل حضور زنان در ورزشگاه خرمشهر

فدراسیون فوتبال قصد دارد باشگاه کارون اروند خرمشهر را به دلیل ورود زنان به ورزشگاه خرمشهر در جریان مسابقه تیم های کارون اروند خرمشهر و مس کرمان در لیگ یک فوتبال ایران جریمه کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در جریان دیدار تیم های فوتبال مردان اروند خرمشهر و مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال ایران که در خرمشهر برگزار شد و با برتری ۳ بر یک مس همراه بود عده ای از زنان تماشاگر در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حضور یافتند.

این تماشاگران منتسب به تیم کارون اروند خرمشهر بودند و پرچم تیم کارون اروند را در دست داشتند. ظاهرا اقدام باشگاه کارون اروند برای حضور زنان تماشاگر اندک این تیم در ورزشگاه پیامد سنگینی برای این تیم در پی داشته است.

منابع خبری می گویند باتوجه به این که چنین اقداماتی نیاز به هماهنگی دارد و کارون اروند این هماهنگی را انجام نداده باید منتظر جریمه ای تقریبا سنگین از سوی فدراسیون فوتبال باشد.

مسئولان ذیربط ، اقدام باشگاه کارون اروند خرمشهر را “خودسرانه” خوانده اند. بر این اساس به نظر می رسد جریمه‌های سنگین مالی و انضباطی علیه این باشگاه اعمال خواهد شد. این در حالی است که حضور جمعی از زنان در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار تیم های ملی فوتبال مردان ایران و بولیوی ، با بازتاب مثبتی در فضای اجتماعی ایران و حتی خارج از کشور همراه بود.

در این حال ، پروژه ورود زنان به ورزشگاه ها در خصوص تیم های ملی در جریان است و برنامه ای برای ورود زنان به ورزشگاه ها در مسابقات باشگاهی وجود ندارد. علت واکنش به حضور زنان در ورزشگاه خرمشهر نیز همین است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.