قایقرانی آب های آرام جوانان آسیا ؛ مدال های رنگارنگ دختران در 500 متر | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

قایقرانی آب های آرام جوانان آسیا ؛ مدال های رنگارنگ دختران در 500 متر

  • کد خبر : 13524
  • 02 آبان 1397 - 18:30
قایقرانی آب های آرام جوانان آسیا ؛ مدال های رنگارنگ دختران در 500 متر

مسابقات قایقرانی آب های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا کرد و قایقرانان ایران در مسابقات مسافت 500 متر یک نفره ، دو نفره و چهار نفره به آب زدند و مدال های خوشرنگی کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در  مسابقات قایقرانی آب های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در سمرقند ازبکستان ، امروز چهارشنبه ۲ آبان ۹۷ ، مسابقات مسافت ۵۰۰ متر برگزار شد.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال آرزو حکیمی با زمان ۱:۵۶.۹۷۴ دقیقه صاحب مدال طلا شد و قایقرانان قزاقستان و چین تایپه دوم و سوم شدند. در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال آتنا رئوفی با زمان ۲:۱۸.۰۷۵ دقیقه صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نماینده تایلند طلا و نماینده چین برنز گرفتند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر جوانان الناز شفیعیان با زمان ۲:۰۲.۱۵۶ دقیقه صاحب مدال طلا شد. در این مسابقه قایقرانان ازبکستان و قزاقستان نقره و برنز گرفتند. در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر جوانان مائده شورگشتی با زمان ۲:۲۷.۲۰۹ دقیقه پنجم شد. در این رقابت نمایندگان کره شمالی، چین و قزاقستان اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال آرزو حکیمی و مهسا آذری پس از قایقرانان ازبکستان با زمان ۱:۵۰.۱۵۱ دقیقه از خط پایان عبور کردند و صاحب مدال نقره شدند، قایقرانان چین تایپه نیز مدال برنز را کسب کردند.

در کانو دونفره ۵۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال پریسا محمد زاده و فاطمه کرمجانی با زمان ۲:۰۷.۰۹۲ دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و موفق به کسب مدال نقره شدند، در این رقابت نمایندگان ازبکستان اول و تایلند سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان جوانان الناز شفیعیان و سما یاسمی پس از ورزشکاران قزاقستان و ازبکستان با زمان ۲:۰۰.۴۳۵ دقیقه به مدال برنز دست یافتند. در کانو دونفره ۵۰۰ متر جوانان زهرا مطهر و هدیه خیرآبادی با زمان ۲:۳۲.۱۹۷ دقیقه پنجم شدند، در این رقابت نمایندگان چین، کره شمالی و ازبکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقات ۴ نفره ، مهسا آذری، سارا کاظمی، سمن سلطانی و ساجده تبریزی در کایاک چهارنفره ۵٠٠ متر بانوان زیر ۲۳ سال صاحب مدال نقره شدند و تیم آتنا رئوفی، فاطمه کرمجانی، پریسا محمد زاده و مهسا کهنسال در کانو چهارنفره ۵٠٠ متر بانوان زیر ۲۳ سال بر سکوی نخست ایستاد.

الناز شفیعیان، نرجس کارگرپور، سارا حسینی و کیانا کمال زاده در کایاک چهارنفره ۵٠٠ متر بانوان جوانان موفق به کسب مدال نقره شدند و مهسا آذری، سارا کاظمی، سمن سلطانی و ساجده تبریزی مدال نقره کایاک چهارنفره ۵٠٠ متر زیر ۲۳ سال را از آن خود کردند.

آتنا رئوفی، فاطمه کرمجانی، پریسا محمد زاده و مهسا کهنسال نیز با مدال طلا کانو چهارنفره ۵٠٠ متر زیر ۲۳ سال به کار خود پایان دادند. نتایج روز نخست این رقابت ها را اینجا ببینید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.