17

راحله آرا و اهداف نامی نو در لیگ والیبال/ کمال گرا آری ؛ تحت فشار قهرمانی نه

  • کد خبر : 13546
  • 03 آبان 1397 - 8:16
راحله آرا و اهداف نامی نو در لیگ والیبال/ کمال گرا آری ؛ تحت فشار قهرمانی نه

تیم والیبال بانوان نامی نو اصفهان امسال در لیگ برتر والیبال زنان ایران حاضر است اما راحله آرا سرمربی تیم اصفهانی می گوید او و تیمش از سوی باشگاه برای قهرمان شدن تحت فشار نخواهند بود گرچه هم او و هم طاهری مدیر عامل نامی نو کمال گرا هستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ، لیگ برتر والیبال بانوان به زودی آغاز می شود و تیم های حاضر در لیگ در حال جذب بازیکن ، تمرین و انجام مراحل آماده سازی برای حضور قدرتمند در بالاترین سطح رقابتی والیبال زنان ایران هستند.

نامی نو اصفهان ، تیم تازه وارد لیگ برتر است که حضورش در لیگ ، تعداد نمایندگان اصفهان در لیگ والیبال زنان را به 2 تیم رسانده است. نامی نو شبنم علیخانی و شکوفه صفری را جذب کرده و سپس زهرا بخشی و هانیه محتشمی پور را به جمع نفرات خود اضافه کرده است.

راحله آرا که هدایت نامی نو را بر عهده دارد در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می گوید: اصفهان همواره مهد والیبال بوده و در سال های گذشته بازیکنان بزرگ و تیم های خوبی از اصفهان در لیگ حضور داشته اند و این ، ظرفیت والیبال در اصفهان را نشان می دهد بنابر این سرمایه گذاری نامی نو در والیبال بانوان کاملا منطقی بود.

او اضافه می کند: در زمانی که آقای طاهری در گیتی پسند مدیر عامل بودند با ایشان همکاری داشتم و امسال با حضور ایشان در نامی نو ، از من سوال کردند که آیا ظرفیت موفقیت و داشته های کنونی والیبال به ما اجازه حضور در لیگ می دهد که پاسخ من مثبت بود و این همکاری شکل گرفت و امیدوارم تیم سربلندی در لیگ داشته باشیم.

نفر اول کادر فنی تیم والیبال نامی نو می گوید: اغلب بازیکنان ما بومی هستند و حتی نفراتی که از تیم های دیگر جذب کرده ایم اصفهانی یا بازیکن سابق شاغل در اصفهان بوده اند. شکوفه صفری و شبنم علیخانی اهل اصفهان هستند و اساس تیم والیبال نامی نو بر والیبالیست های اصفهانی بنا شده است.

آیا نامی نو با جذب این مهره ها و حمایت خوبی که از سوی باشگاه دریافت می کند مدعی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر والیبال است؟ راحله آرا اینطور پاسخ می دهد: این طور نیست که فقط از ما قهرمانی خواسته شده باشد. به عبارت دیگر فشاری بابت قهرمان شدن یا نشدن روی ما وجود ندارد اما واقعیت این است که هم من و هم آقای طاهری در هر شرایطی کمال گرا هستیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.