22

برگزاری نشست مشترک نواب رئیس کونگ فوی کشور در قم

  • کد خبر : 13582
  • 03 آبان 1397 - 18:25
برگزاری نشست مشترک نواب رئیس کونگ فوی کشور در قم

نواب رئیس هیئت های کونگ فوی سراسر کشور امروز در نشستی مشترک در قم با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کونگ فو و مسئولان مرتبط با حوزه ورزش بانوان از وزارت ورزش و جوانان به بحث و تبادل نظر در مورد وضعیت آتی کونگ فوی بانوان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  نشست مشترک نواب رئیس هیئت های کونگ فو و هنرهای رزمی سراسر کشور به منظور هم اندیشی در مورد وضعیت و راهبردهای آینده کونگ فوی زنان ایران ، امروز پنج شنبه سوم آبان در قم برگزار شد.

در این نشست مشترک که به میزبانی هیئت کونگ فوی استان قم و با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌ فو ، زهرا سادات موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ، سلیمان پور مشاور معاون امور بانوان وزیر ورزش و فاطمه شهریاری نایب رئیس فدراسیون حسن عباسی رئیس هیئت کونگ فوی قم برگزار شد نواب رئیس استان ها حضور داشتند.

زهرا سادات موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش در این نشست با تاکید بر نیاز به تلاش همه جانبه هیئت های استانی بر لزوم سازماندهی و رشد کونگ فوی بانوان در استان ها تاکید کرد.

فاطمه شهریاری نایب رئیس فدراسیون کونگ فو نیز از میزبانی ایران از مسابقات جهانی کونگ فو در بهمن ماه و اعلام آمادگی ۱۲ کشور برای حضور در این مسابقات تاکنون خبر داد و گفت: ایران در بخش بانوان در این مسابقات ۶ نماینده خواهد داشت.

شهریاری با تاکید بر این که تمامی سبک ها در استان ها باید زیر نظر هیئت های استانی و زیر نظر رئیس و نایب رئیس آن هیئت فعالیت کنند تاکید کرد پیشرفت های کونگ فو در زمینه ورود به مجامع جهانی ، همه کونگ فوکاران ما را برای تلاش بیشتر در این رشته امیدوار می کند.

رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌ فو نیز در نشست مشترک نواب رئیس کونگ فوی کشور در سخنان خود بر تلاش همه جانبه و پیشرفت فدراسیون کونگ فو در رسمیت دادن به رشته تو آی به عنوان یک رشته برخاسته از تاریخ ایران خبر داد و گفت: با وجود مشکلات مالی ؛ امسال محکوم به برگزاری مسابقات جهانی هستیم و این مسابقات برای رسیدن ما به هدفمان که همان ثبت ورزش تو آی به عنوان یک رشته ایرانی است کمک می کند.

حیدری همچنین گفت بر اساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان ، اعتبارات اعطا شده از سوی فدراسیون به هیئت های استانی امسال مستقیما از طریق وزارت ورزش واریز می شود و به همین دلیل وزارت ورزش ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبار مالی فدراسیون کونگ فو را حذف کرده تا خود مستقیما این اعتبار را به استان ها تخصیص دهد.

نواب رئیس استان ها در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند که از آن جمله، پیشنهاد تشکیل شورای مشورتی هیئت های کونگ فو سراسر کشور از سوی نایب رئیس هیئت کونگ فو آذربایجان شرقی و یافتن راه حلی برای رهایی از فشردگی مسابقات از سوی نایب رئیس هیئت کونگ فو خراسان رضوی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.