انتخابی گرند اسلم / شکست تلخ اکرم خدا بنده ؛ 4 نماینده ایران حذف شدند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

انتخابی گرند اسلم / شکست تلخ اکرم خدا بنده ؛ 4 نماینده ایران حذف شدند

  • کد خبر : 13609
  • 04 آبان 1397 - 15:55
انتخابی گرند اسلم / شکست تلخ اکرم خدا بنده ؛ 4 نماینده ایران حذف شدند

مسابقات تکواندوی کسب سهمیه گرنداسلم با شکست تمامی دختران ایرانی در اولین گام همراه بود. حذف آرمینا احمدی، روناک حسین زاده، کیانا احمدی و اکرم خدابنده اتفاق تلخ آغاز این مسابقات برای نمایندگان ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  مسابقات تکواندوی انتخابی گرند اسلم در چین برگزار شد و ۴ تکواندوکار ایرانی از مجموع ۵ دختر تکواندوکار ایران در این مسابقات در همان مسابقه اول از دور رقابت ها حذف شدند.

اکرم خدا بنده ، چهره محبوب و افتخار آفرین و باتجربه تکواندوی ایران در وزن به اضافه ۶۷ کیلوگرم در دور اول برابر ژوآن شی از چین بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت. شکست تلخ اکرم خدا بنده در حالی رقم خورد که او  با سید ۴ مغلوب حریف چینی شد و تکواندوکار چینی در سید ۱۳ قرار داشت.

آرمینا احمدی در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم برابر فانگ از چین مغلوب شد. آرمینا احمدی در سید ۱۷ و فانگ در سید ۱۶ قرار داشتند. نمایندگان ایران در منهای ۵۷  نیز وداعی زودهنگام داشتند. در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ، روناک حسین زاده در اولین گام برابر حریفی از برزیل نتیجه را واگذار کرد. در همین وزن کیانا احمدی برابر تکواندوکار کروات ماریا استتیچ ، ۲۶ بر ۱۰ بازنده شد.

آخرین نماینده ایران در انتخابی گرند اسلم ، ناهید کیانی است که با قرعه استراحت مواجه شده و در مرحله یک سی و دوم با حریفی از کره جنوبی که در سید ۱۳ قرار دارد مسابقه می دهد. سید ناهید کیانی ۴ است و اعداد کمتر در سیدها نشان دهنده کیفیت تکواندوکاران بر اساس نتایج گذشته آن ها است.

۵ نماینده تکواندوی زنان ایران به صورت آزاد در این مسابقات شرکت کرده اند. بر این اساس ، مسابقات انتخابی گرند اسلم مسابقاتی آزاد محسوب می شود که معمولا هزینه های شرکت در آن بر عهده خود ورزشکار است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.