11

هفته پنجم لیگ ریکرو / ادامه رقابت یاران جنوب شهرکرد و هیئت کیش در صدر جدول

  • کد خبر : 13639
  • 05 آبان 1397 - 13:42
هفته پنجم لیگ ریکرو / ادامه رقابت یاران جنوب شهرکرد و هیئت کیش در صدر جدول

در پنجمین هفته از رقابت های لیگ تیراندازی با کمان بانوان در بخش ریکرو ، تیم های هیئت کیش ، یاران جنوب شهرکرد و کمانداران پایتخت حریفان خود را شکست دادند تا رقابت یاران جنوب شهرکرد و هیئت کیش در صدر جدول ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ تیراندازی با کمان بانوان در ریکرو ، هفته پنجم خود را پشت سر گذاشت و در هفته ای که تیم سنگ و کاشی سامان همدان استراحت داشت ، تیم یاران جنوب شهرکرد صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

در این رقابت ها که در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تیم یاران جنوب کوشک شهرکرد در دیدار برابر شهرداری رشت ۵ بر صفر به پیروزی رسید و با کسب ۱۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

تیم هیئت کیش ، نزدیک ترین تعقیب کننده تیم یاران جنوب، این هفته به دیدار تیم قعرنشین مس کرمان رفت و موفق شد ۵ بر صفر حریف خود را شکست دهد و با رساندن جمع امتیازات خود به عدد ۱۷ در جایگاه دوم قرار گیرد.

تیم های پاکان البرز و کمانداران پایتخت ، دیگر بازی این هفته را برگزار کردند که تیم کمانداران پایتخت در رقابتی فشرده ۳ بر ۲ حریفش را شکست داد و با کسب ۳ امتیاز از این بازی به رده چهارم جدول صعود کرد و بالاتر از پاکان البرز قرار گرفت که تا پیش از مسابقات این هفته با کمانداران پایتخت هم امتیاز بود.

تیم کاشی و سنگ سامان همدان که این هفته استراحت داشت و مسابقه نداد همچنان با ۱۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. لیگ ریکرو با حضور ۷ تیم برگزار می شود و مس کرمان تنها تیم بدون امتیاز جدول است.

جدول رده بندی لیگ ریکرو بانوان

رتبهتیمبازیامتیاز
1یاران جنوب کوشک شهرکرد623
2هیئت کیش622
3کاشی و سنگ سامان همدان621
4کمانداران پایتخت616
5پاکان البرز615
6شهرداری رشت66
7مس کرمان6-
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.