14

داوری ؛ عامل شکست مشهدی ها برابر هیئت هندبال البرز

  • کد خبر : 13654
  • 05 آبان 1397 - 16:47
داوری ؛ عامل شکست مشهدی ها برابر هیئت هندبال البرز

اعظم پره سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه خراسان رضوی اشتباهات داوری را عامل تعیین کننده در شکست تیمش برابر هیئت هندبال البرز در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان می داند. پره همچنین نسبت به بازی برابر تاسیسات دریایی صدرنشین ناامید نیست.

اعظم پره در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ درباره شکست تیمش اشتاد سازه خراسان رضوی برابر هیات هندبال البرز در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان با انتقاد از داوران مسابقه اظهار کرد:  داوری این بازی به‌ شدت ضعیف بود و داور با اشتباهات فراوانی که داشت بازی را از دست ما درآورد.

سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه خراسان رضوی ادامه داد: با وجود اینکه زمان بازی توسط داور نگاه داشته شده بود اما زمان متوقف نشد و در این بازه ، بخشی از زمان بازی از دست رفت. ما به داوری باختیم و در مسابقه ای که اختلاف فنی دو تیم ناچیز است همین اشتباهات اثر خود را نشان می دهند.

او تصریح کرد: بازیکنانم در لحظات آخر خوب کار کردند و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند با این وجود نتوانستیم نتیجه ای که مدنظرمان بود را کسب کنیم و 2 امتیاز بازی را از دست بدهیم.

پره درخصوص بازی مهم تیمش در هفته هفتم و پایانی نیم فصل مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: تاسیسات همه بازی هایش را برده و کار برابر این تیم دشوار است. پیش‌بینی نتیجه بازی سخت است اما با توجه به توانایی های تاسیسات تلاش می‌کنیم که بازی را کنترل کنیم و در دفاع ، متمرکز عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.