26

توضیحات پوران عباسی درباره هیرو : آیا آن ها مدعی اصلی قهرمانی هستند؟

  • کد خبر : 13660
  • 05 آبان 1397 - 17:54
توضیحات پوران عباسی درباره هیرو : آیا آن ها مدعی اصلی قهرمانی هستند؟

پوران عباسی سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو تهران درباره کسب اولین پیروزی تیمش در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال صحبت کرده . او درباره جذب گلشید امیدیان ، روژانو محمودی و تینا عیساییان ، شانس قهرمانی تیمش و عملکرد جوان هایش در مسابقه بوشهر اظهار نظر کرده است.

پوران عباسی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ درباره پیروزی تیمش هیرو تهران برابر باژوند بوشهر در هفته آغازین لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار کرد: بازیکنان تیم باژوند بوشهر بازیکنان تند و تیز و خوبی بودند و تجربه خوبی هم داشتند اما عملکرد بازیکنان ما به حریف اجازه پیشروی نداد. بازیکنان غیر بومی آن ها بهتر از بومی هایشان بودند برای مثال مژده نظری بازیکن اهل کازرون تیم بوشهر که در زیر ۱۶ سال هم با من بود به نسبت سنش، بسیار عالی عمل کرد.

سرمربی تیم بسکتبال هیرو با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: گلشید امیدیان ریباندهایی عالی داشت ، روژانو محمودی پاس های خوبی ارسال کرد و مهسا تقی زاده در ضد حمله ها موفق ظاهر شد و دیگران هم روز خوبی داشتند. از همه بازیکنانم استفاده کردم و بازیکنان جوان و زیر ۱۸ سال نیز در زمانی که به بازی فرستاده شدند عملکرد بسیار خوبی داشتند و اجازه ندادند اختلاف امتیاز کاهش یابد.

عباسی با بیان این که از سل ۸۴ در لیگ برتر بسکتبال حضور داشته است عنوان کرد: تیم های من همیشه بسیار جوان بودند. بازیکنان خوشنامی وجود دارند که از سنین پایه با آن ها بوده ام. در سال هایی که قهرمان یا نایب قهرمان شدم یکی دو بازیکن از بیرون از مجموعه خودم گرفتم اما آن ها هرگز فاصله فنی زیادی با سایرین نداشتند.

او اضافه کرد: بازیکنانی مثل کیمیا یزدیان ، پریسا یعقوبی و شادی عبدالوند بازیکنان خودم بودند. امسال ۴ بازیکن من در گروه بهمن ، یک بازیکن در آبادان و ۴ بازیکن من در دانشگاه آزاد بازی می کنند اما ۷ بازیکن از تیم فعلی ، نفرات خودم هستند و ۲ نفر نیز شامل هانا بیدار و نگین رسولی پور در المپیک جوانان آرژانتین بازیکن تیم سه نفره ایران بودند. شیدا شجاعی هم بازیکن ما بود که بعد از جام جهانی زیر ۲۳ سال چین به دانشگاه آزاد رفت.

سرمربی تیم بسکتبال هیرو همچنین درباره جذب گلشید امیدیان ، روژانو محمودی و تینا عیساییان گفت: آن ها بازیکن آزاد اعلام بودند و تمایل داشتند که در تیم ما باشند و ما هم استقبال کردیم. من از فرانک طیاری بابت گلشید و از الهه دارستانی بابت روژانو اجازه گرفتم و تینا عیساییان هم از آمریکا آمده بود.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا هیرو مدعی اصلی قهرمانی لیگ است عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم . ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و می دانیم که تیم های زیادی به قهرمانی فکر می کنند. پیش بینی من این است که گروه بهمن ، رقیب ما برای قهرمانی است با این حال امیدوارم تیمی که محق است و بیشتر تلاش می کند و بهترین نمایش را دارد جام قهرمانی را به دست بیاورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.