نفت و گاز گچساران و مانع بزرگی به نام زینب بذرافکن : سد شیرازی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

نفت و گاز گچساران و مانع بزرگی به نام زینب بذرافکن : سد شیرازی

  • کد خبر : 13662
  • 06 آبان 1397 - 8:13
نفت و گاز گچساران و مانع بزرگی به نام زینب بذرافکن : سد شیرازی

اعظم صمیمی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان درباره این بازی پرحادثه و جذاب صحبت کرده و به تمجید از زینب بذرافکن سنگربان ذوب آهن پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ جذاب ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر هندبال در گچساران برگزار شد. در مسابقه ای که نفت و گاز گچساران برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی 30 بر 30 رسید ، یکی از چهره های شاخص بازی زینب بذر افکن سنگربان شیرازی ذوب آهن بود.

زینب در لیگ 97 تصمیم گرفت هندبال خود را در جایی ، خارج از خانه دنبال کند. این گونه بود که شیراز را ترک کرد تا به ذوب آهن ملحق شود. ذوب آهنی که از نبود یک دروازه ششدانگ و مطمئن رنج می برد و جذب زینب بذر افکن ، بهترین تصمیمی بود که ذوب آهن می توانست بگیرد.

حضور زینب بذر افکن در ذوب آهن را می توان نوعی احیا برای زینب دانست. او در چمران لارستان جایگاه ثابتی نداشت و با حضور فاطمه خلیلی نیز فرصت بازی عملا برای او به حداقل ممکن می رسید. برای هر بازیکن حرفه ای ، بازی کردن در تایم و فشار بالا ، از هر چیز دیگری – حتی قرارداد مالی خوب – باید مهم تر باشد.

زینب در این فصل نمایش امیدوارکننده ای داشته است و در بازی با گچساران نیز بارها و بارها ناجی تیمش شد به طوری که اعظم صمیمی سرمربی نفت و گاز لب به تمجید از او گشود و بذر افکن را مانعی در برابر پیروزی تیمش برابر سبزها دانست.

اعظم صمیمی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس ؛ درباره تساوی تیمش نفت و گاز گچساران  برابر ذوب آهن اصفهان در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: متاسفانه در بازی با ذوب آهن بازی را خوب آغاز نکردیم و با گذشت زمان توانستیم به بازی برگردیم و در حالی مساوی کردیم که فرصت کسب پیروزی را داشتیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران با اشاره به بازی گروهی خوب ذوب آهن ادامه داد: یکی از رویکردهای ما استفاده از بازیکنان جویای نام و فرصت دادن به جوانان است و خوشبختانه جوان های ما ،  نکات تکنیکی را به خوبی اجرا کردند و بازی خوب گروهی ذوب آهن نتوانست مانع از این شود که ما پس از عقب افتادن در نیمه نخست به بازی برگردیم.

صمیمی گفت: در مقطعی از زمان مسابقه، ما با اختلاف ۳ گل از حریف پیش بودیم اما کم تجربگی بازیکنانم سبب شد تا نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم. ما تیم جوان و متفاوتی نسبت به گذشته داریم و شرایط خاص مالی نفت و گاز گچساران سبب شده به استفاده از بازیکنان عمدتا بومی و جوان روی بیاوریم.

او تصریح کرد: با وجود اینکه در نیمه دوم شرایط خوبی داشتیم اما دروازه‌بان باتجربه ذوب آهن ناجی این تیم بود و اکثر حملات ما را به خوبی دفع می کرد و فرصت‌ها را از ما می‌گرفت. شاید اگر عملکرد خوب دروازه بان ذوب آهن نبود می توانستیم پیروز بازی باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.