12

پایان مرحله دوم لیگ دوگانه بانوان با قهرمانی سپاهان

  • کد خبر : 13671
  • 05 آبان 1397 - 23:43
پایان مرحله دوم لیگ دوگانه بانوان با قهرمانی سپاهان

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  دومین مرحله از لیگ دوگانه بانوان به میزبانی نور در  استان مازندران برگزار شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر قرار گرفت. در این مرحله از مسابقات ۳۴ ورزشکار در قالب ۷ تیم حضور داشتند که در پایان و در بخش تیمی، […]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  دومین مرحله از لیگ دوگانه بانوان به میزبانی نور در  استان مازندران برگزار شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر قرار گرفت.

در این مرحله از مسابقات ۳۴ ورزشکار در قالب ۷ تیم حضور داشتند که در پایان و در بخش تیمی، سپاهان اصفهان با زمان ۳:۳۶:۲۸ به مقام نخست دست یافت و تیم جوان البرز با زمان ۳:۳۷:۱۱ در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم خراسان شمالی نیز با ثبت زمان ۴:۱۴:۱۶ رده سوم را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی این رقابت ساناز پرهیزی قهرمان لیگ سال ۹۶ از تیم جوان البرز با زمان ۱:۰۹:۵۳ به مقام اول رده سنی بزرگسالان دست یافت. شکوه طیاره دیگر ورزشکار تیم جوان البرز و زهرا رئیسی از سپاهان اصفهان به ترتیب با زمان ۱:۰۹:۵۵ و ۱:۱۰:۴۱ در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی رده سنی جوانان مرحله دوم لیگ دوگانه بانوان همچون مرحله نخست حدیث نصر از سپاهان با زمان ۱:۱۳:۴۰ در جایگاه نخست ایستاد و زینب نوروزی از جوان البرز و بهاره عرب از تیم سپاهان به ترتیب با زمان ۱:۱۷:۲۳ و ۱:۱۸:۳۶ در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

عناوین قهرمانی مسابقات لیگ در دو بخش انفرادی و تیمی پس از برگزاری مرحله سوم مسابقات مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.