شهسواری ، مهشید اشتری ، شیما صفایی و پریناز حاجیلو به فنلاند می روند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

شهسواری ، مهشید اشتری ، شیما صفایی و پریناز حاجیلو به فنلاند می روند

  • کد خبر : 13677
  • 06 آبان 1397 - 4:55
شهسواری ، مهشید اشتری ، شیما صفایی و پریناز حاجیلو به فنلاند می روند

ندا شهسواری ، مهشید اشتری ، شیما صفایی و پریناز حاجیلو ، چهره های برتر رنکینگ ملی تنیس روی میز ایران به فنلاند می روند. آن ها قرار است در مسابقات اوپن جهانی هلسینکی شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بنا بر اعلام محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز هیئت رئیسه فدراسیون با پیشنهاد نایب رئیس امور بانوان مبنی بر توجه بیشتر به حضور بانوان در میادین بین المللی ، موافقت خود را با اعزام برترین های رنکینگ ملی بانوان و دختران به اپن جهانی فنلاند اعلام کرده است.

بر این اساس ندا شهسواری و مهشید اشتری برترین های رنکینگ ملی بانوان بزرگسال به اتفاق پریناز حاجیلو و شیما صفایی برترین های رنکینگ ملی جوانان دختر ، با مربیگری و هدایت حمیده ایرانمنش ، در هلسینکی حاضر می شوند ، ضمن اینکه حاجیلو و صفایی ، هم زمان نفرات سوم و چهارم رنکینگ ملی بزرگسالان نیز هستند..

شرط هیات رئیسه جهت اعزام بین المللی بانوان ، برگزاری اردوی مستمر و با کیفیت داخلی بوده که طبق اعلام مدیر و مربیان تیم های ملی ، یک ماه اردوی داخلی قبل از این اعزام مد نظر قرار گرفته است .

محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفته است فدراسیون تنیس روی میز در صدد است در صورت قطعی شدن این اعزام ، به شکلی برنامه ریزی نماید که ورزشکاران اعزامی پس از اتمام مسابقات ، احتمالا در یک کمپ معتبر تمرینی در کشور فنلاند نیز حضور داشته باشند.

این در حالی است که آخرین اعزام بین المللی تنیس روی میز بانوان مربوط به حضور  مریم صامت در تور جهانی چلنج بلژیک بود که مریم صامت در مرحله حذفی مقدماتی و در اولین بازی و قبل از ورود به جدول اصلی ، بازی خود را با نتیجه ۴-۰ به ورزشکاری از اسلواک واگذار کرد و از ادامه بازی ها بازمان.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.