16

لیگ برتر تنیس بانوان/ درنای کرج جام قهرمانی را بالای سر برد

  • کد خبر : 13691
  • 06 آبان 1397 - 13:03
لیگ برتر تنیس بانوان/ درنای کرج جام قهرمانی را بالای سر برد

پرونده مسابقات لیگ برتر تنیس بانوان در کرج بسته شد و همان طور که پیش بینی می شد تیم درنای کرج موفق شد قهرمان لیگ برتر شود. آن ها کار را چند هفته پیش در سیرجان تمام کرده بودند و گزینه اصلی قهرمانی بودند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر تنیس بانوان که به صورت متمرکز و رفت و برگشت برگزار می شود سرانجام قهرمان خود را شناخت و تیم درنای کرج در شرایطی که میزبانی دور برگشت را نیز در اختیاز داشت به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

درنا که از بهترین شرایط برای قهرمانی برخوردار بود در دور رفت مسابقات در سیرجان نیز بدون باخت صدرنشین شده بود و این صدرنشینی را در دور برگشت نیز حفظ کرد.

آخرین دیدار درنا برابر تیم پایا چوب تبریز برگزار شد که مهتا خانلو برابر غزاله ترکمن پیروز شد ، کیمیا اسبقی پور از سد سارا آزاد دوست عبور کرد و سرانجام تیم دوبل ندا صدوقی و کیمیا اسبقی پور ، تیم دو نفره غزاله ترکمن و سارا آزاد دوست را شکست دادند تا برتری ۳ بر صفر از آن درنای کرج شود.

این شکست برای پایا چوب تبریز ، این را نایب قهرمان لیگ برتر کرد. تیم ایلیا گستر سیرجان نیز در دیدار هم استانی ها برابر هیئت تنیس استان کرمان ۳ بر صفر و به لطف پیروزی های میترا ابراهیمی و شهرزاد بانی سعید و الیته کیمیا رحمانی به برتری رسید و با این برد به مقام سوم لیگ برتر تنیس بانوان رسید.

تیم های هیات سیرجان ، هیات تنیس کرمان و دانشگاه شهید بهشتی نیز عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.