12

فوتبال جوانان آسیا / صعود دختران ایران به مرحله دوم

  • کد خبر : 13724
  • 06 آبان 1397 - 18:43
فوتبال جوانان آسیا / صعود دختران ایران به مرحله دوم

تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران با یک پیروزی و یک شکست به مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان آسیا راه پیدا کرد. ایران امروز مغلوب میانمار شد اما شکست یک بر صفر نیز برای صعود ایران کافی بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی فوتبال جوانان دختر زیر ۱۸ سال ایران امروز یکشنبه ۶ آبان در دومین و آخرین بازی خود در مرحله اول مقدماتی جوانان قهرمانی آسیا برابر میانمار شکست خورد اما جواز صعود را کسب کرد.

شاگردان کتایون خسرویار در حالی در میانمار برابر تیم میزبان قرار گرفتند که با توجه به صعود ۲ تیم از میان ۳ تیم ایران ، لائوس و میانمار و نیز پیروزی ۴ بر یک ایران در بازی اول برابر لائوس و شکست میانمار از لائوس ، برای صعود کار سختی در پیش نداشتند.

در مسابقه ای که حتی یک شکست خفیف نیز ایران را به دور بعد می برد میانمار موفق شد یک بر صفر ایران را شکست دهد. با این نتیجه ایران با ۳ امتیاز به مرحله بعد صعود کرد.تک گل میانمار در دقیقه ۶۵ بازی به ثمر رسید.

مهدیه محمودنیا- ملیکا محمدی-غزاله بنی طالبی-فاطمه شبان-مرضیه فیضی-ویدا رعیت- کیمیا رعیت-ثنا صادقی-فاطمه قاسمی-گلنوش خسروی،زهرا خدابخشی( کاپیتان) ترکیب اولیه تیم ملی بانوان جوانان برابر میانمار را تشکیل دادند. هلیا پیلتن در دقیقه ۷۸ بجای گلنوش خسروی وارد زمین شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.