14

گزارش فیفا درباره کتایون خسرویار ؛ مسافری از ایالات متحده

  • کد خبر : 13929
  • 09 آبان 1397 - 13:14
گزارش فیفا درباره کتایون خسرویار ؛ مسافری از ایالات متحده

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در گزارشی کوتاه درباره کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال ایران به عنوان اولین مربی دارای مدرک A مربیگری فیفا ، او را عامل تحول در فوتبال زنان ایران دانسته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  وب سایت فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا گزارشی درباره افق های توسعه فوتبال زنان در ایران و نقس کتایون خسرویار مربی ایرانی – آمریکایی تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران در این مسیر منتشر کرده است.

فیفا که از از تیتر مربی ای که فوتبال زنان ایران را متحول می کند استفاده کرده است کتایون خسرویار را اولین مربی دارنده مدرک مربیگری A فیفا عنوان کرده و نوشته است: بیشتر اوقات برای مشاهده تحولات عمیث باید زمانی طولانی را در وضعیت کسل کننده در انتظار باشید و به همین دلیل است که شرایط کنونی فوتبال بانوان در ایران بیشتر مورد توجه قرار می گیرد

.فیفا ادامه داده : در ایران پیشرفتی در فوتبال زنان وجود دارد که همراه با سرعتی بالا به طور مداوم مسیری رو به رشد را طی می کند. این مسیر صعودی حاصل تلاش هایی یک مسافر از ایالت متحده است. او در دهه چهارم زندگی خود این تلاش ها را برجسته می کند.

جمله ای از این گزارش کوتاه به نظرات کتایون خسرویار اختصاص دارد. مربی ای که به دلیل دو ملیتی بودن و انتخاب ایران برای انجام فعالیت های حرفه ای اش در ماه های اخیر بارها مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفته است: کاری که امروز در حال انجام آن هستم شاید حدود ۵ سال پیش ، اثری از آن نبود و کسی از آن چیزی نشنیده بود.
فیفا اینطور ادامه داده است: اولین مربی زن ایرانی دارای لایسنس A مربیگری در همه چیز انقلاب ایجاد کرده است. از مربیگری و تمرین تا رژیم غذایی ، آمادگی جسمانی و آماده سازی فنی. اثرات کار او در مسیر فوتبال زنان ایران برای نخستین بار و فعالانه دیده می شود.

در پایان مطلب درج شده در وب سایت فیفا آمده است: کتایون خسرویار در تیم زیر ۱۹ ساله‌های بانوان ایران افق‌های جدیدی را می گشاید. تأثیر او نوع دیده شدن فوتبال زنان در ایران را به گونه‌ای تغییر داده که برای اولین بار مردان هم اکنون به صورت فعال در روند توسعه تیم‌ها نقش دارند. تیم او اولین گروهی بود که مسابقه تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی را دید. انگیزه ای که او به فوتبال زنان تزریق می کند، در سراسر ورزش و جامعه جاری می شود.

لینک صفحه فیفا و مطلب کتایون خسرویار

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.