رودخانه کرج ؛ میزبان مسابقات قایقرانی اسلالوم آسیا | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

رودخانه کرج ؛ میزبان مسابقات قایقرانی اسلالوم آسیا

  • کد خبر : 13934
  • 09 آبان 1397 - 15:05
رودخانه کرج ؛ میزبان مسابقات قایقرانی اسلالوم آسیا

مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا از امروز چهارشنبه در رودخانه کرج و برای اولین بار به میزبانی ایران آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی آسیا ویژه رده های سنی زیر ۲۳ سال و جوانان از امروز چهارشنبه ۹ آبان با برگزاری مراسم رسمی گشایش ، آغاز می شود.

روخانه کرج در مسیر جاده کرج چالوس و کیلومتر ۱۴ این جاده ، میزبان مسابقات است و ۹ تیم در این مسابقات حضور پیدا کرده اند. قزاقستان، چین تایپه، تایلند، هند، ویتنام،ترکیه، لبنان، ازبکستان و ایران تیم های حاضر در این مسابقات هستند.

در شرایطی که ۱۸ قایقران ایرانی در این مسابقات شرکت می کنند بخش اعظم تیم حاضر را دختران قایقران تشکیل می دهند به طوری که ۱۲ نفر از این ۱۸ نفر ، دختران هستند و کتایون اشرف و سمیه فلاح هدایت این تیم را بر عهده دارند.

یاسمن رضاسلطانی، نازنین فرزانه، ارغوان برخورداری و نیروانا اسدبیگی از تهران، فائزه روناسی و ستاره همایون فرد از اصفهان، دنیا محمدی از کرمانشاه، محدثه حسن پور و نگار صادقی از قزوین و ملیکا سماکی، نگین جباریه و حسنا الله قلی از مازندران در بخش دختران ، پاروزنان حاضر در این مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

این مسابقات امروز چهارشنبه آغاز می شود و صبح روز پنج شنبه اول آبان ، مرحله مقدماتی کانو و کایاک یک نفره از ساعت ۱۲ ظهر آغاز خواهد شد. روز جمعه ۱۱ آبان مسابقات تیمی برگزار می شود و در روز شنبه ۱۲ آبان فینال های کایاک و کانو یک نفره برگزار می شود. این مسابقات روز شنبه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و پیش از غروب آفتاب نیز به پایان خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.