10

مریم منظمی از نایب رئیسی فدراسیون کشتی استعفا داد

  • کد خبر : 13938
  • 09 آبان 1397 - 15:22
مریم منظمی از نایب رئیسی فدراسیون کشتی استعفا داد

مریم منظمی از نایب رئیسی فدراسیون کشتی استعفا داد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به دلیل شرایط موجود بر کشتی کشور از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مریم منظمی نایب رئیس فدراسیون کشتی که در ماه های اخیر در صف اول جبهه تلاش برای رشد کشتی بانوان در ایران بود امروز چهارشنبه 9 آبان از سمت خود کناره گیری کرد.

علت استعفای مریم منظمی ، کناره گیری رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی عنوان شده است. منظمی و خادم رابطه خوبی با هم داشتند و خادم ، موضوع توسعه کشتی بانوان را به عنوان یکی از اولویت های فدراسیون کشتی در دستور کار قرار داده بود.

بر اساس تعامل خادم و منظمی ، لیگ کشتی بانوان راه اندازی شد ، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شکل گرفت و تیم ملی کشتی کلاسیک زنان ایران به مسابقات بین المللی لبنان اعزام شد و مقام نخست را هم به دست آورد.

اکنون در شرایطی که فدراسیون کشتی باید خود را مهیای حضور بانوان کشتی گیر در مسابقات جهانی می کرد ، اسعفای رسول خادم به دلیل شرایط موجود ، مشکلا اقتصادی و ناتوانی در اداره امور اعزام های فدراسیون کشتی سبب شده منظمی نیز راه مقام بالاتر خود را در پیش گیرد و با اقدامی جدی و به نوعی احترام آمیز نسبت به رسول خادم از سمتش کناره گیری کند.

استعفای رسول خادم و مریم منظمی ممکن است به بازگشت به عقب کشتی بانوان ایران منجر شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.