11

آغاز افت رنکینگ دختران تکواندوکار ایران در رنکینگ المپیکی

  • کد خبر : 13967
  • 10 آبان 1397 - 15:42
آغاز افت رنکینگ دختران تکواندوکار ایران در رنکینگ المپیکی

رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو در اوزان المپیکی در ماه نوامبر منتشر شد و همان طور که قابل پیش بینی بود تقریبا تمامی تکواندوکاران دختر ایران در رنکینگ المپیکی با افت مواجه شده اند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  نگاهی بر رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه نوامبر نشان می دهدنبود تورنمنت کافی برای دختران تکواندوکار از حالا تاثیرش را مشخص می کند

رنکینگ ماه نوامبر امروز اعلام شد و تقریبا تمامی دختران ایرانی در رنکینگ سقوط کردند. از آن جایی که ثبت امتیازات کسب شده همه دختران ما اکثرا به سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بر می گردد در سال ۲۰۱۹ باید منتظر کاهش رنکینگ شدید چند بازیکن رنکینگ بالا باشیم.

طبق قانون حذف امتیازات فدراسیون جهانی کیمیا علیزاده و زهرا پوراسماعیل در سال ۲۰۱۹ با افت رنکینگ شدید روبرو خواهند شد به طوری که امتیازاتشان تقریبا نصف خواهد شد.

وضعیت رنکینگ سایر دختران تکواندوکار ایرانی هم چندان مناسب نیست و حذف امتیازات آن ها به زودی آغاز خواهد شد به طور مثال امتیازات کسب شده در قهرمانی جهان در موجو کره جنوبی در سال ۲۰۱۹ نصف می شود.

در سال ۲۰۲۰ که سال المپیک است چیزی از رنکینگ بسیاری از دختران تکواندوکار ایران نمی ماند و امتیازات بسیاری از ستاره های تا مرز ۷۵ درصد پاک می شود البته در چند مورد استثتا وجود دارد مثل نوجوانانی که تازه جوان شده اند،مانند مبینا نژاد، یلدا ولی نژاد، کیمیا همتی و….)

افت رنکینگ این اسامی از سال ۲۰۱۹ شروع می شود و رنکینگ تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو حداکثر تا مرز ۲۵ تا ۵۰ درصد تغییر خواهد یافت که قابل جبران است چرا که ثبت رنکینگ این اسامی (نه زمان کسب مدال) در سال ۲۰۱۸ است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.