شادی عبدالوند ؛ ستاره ای که داشتن او برای هر تیمی آرزوست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

شادی عبدالوند ؛ ستاره ای که داشتن او برای هر تیمی آرزوست

  • کد خبر : 13970
  • 10 آبان 1397 - 16:00
شادی عبدالوند ؛ ستاره ای که داشتن او برای هر تیمی آرزوست

شادی عبدالوند بازیکن ارزشمند تیم بسکتبال هیرو تهران در جریان دیدار تیمش در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان برابر تیم گاز تهران به تنهایی 37 امتیاز به دست آورد و ستاره تیمش بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ شادی عبدالوند در سال های اخیر چهره خوشنامی در بسکتبال زنان ایران بوده اما هیچ چیز به اندازه تریپل دبل فصل گذشته اش در ترکیب تیم ساسان کرمان نام او را بر سر زبان ها نینداخت.

بازیکن وفادار تیم پوران عباسی امسال نیز زیر نظر این مربی باتجربه کار می کند. او اکنون یکی از مهره های مهم تیم هیروی تهران است و بخشی از کهکشانی است که در هیرو ایجاد شده است و به عبارت دیگر بخش مهمی از پروژه حرکت هیرو به سمت قهرمانی لیگ بسکتبال بانوان ، شادی عبدالوند است.

او در هفته نخست لیگ در بازی بوشهر برابر باژوند امتیاز آورترین بازیکن میدان برای تیمش بود و در هفته دوم نمایشی خیره کننده داشت. او به تنهایی در عملکردی شگفت انگیز ۳۷ امتیاز کسب کرد گویی او برای خلق اتفاقات و آمارهای شگفت آور پا به میدان بسکتبال نهاده است.

دشوار است که بخواهیم او را با بازیکن دیگری مقایسه کنیم اما آسان خواهد بود که او را ستاره ای بدانیم که در اختیار داشتن او برای هر تیمی یک فرصت و آرزو است. شادی عبدالوند امسال بار زیادی از تیم هیرو را بر دوش می کشد و درخشش او در همین ۲ بازی آغاز فصل نشان می دهد او چه ارزش بزرگی برای تیمش و بسکتبال زنان ایران دارد.

لیگ برتر بسکتبال ایران ستاره های زیادی دارد. از معصومه اسماعیل زاده تا مژگان خدادادی ، از ساغر آجیلی تا سعیده علی ، از روژانو محمودی تا دلارام وکیلی و از گلشید امیدیان تا تینا عیساییان اما شادی عبدالوند در این جمع یک چهره خاص و مجذوب کننده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.