18

بسکتبال جوانان دختر آسیا / ایران 56 قزاقستان 71 ؛ ماموریت نیمه تمام

  • کد خبر : 13972
  • 10 آبان 1397 - 21:14
بسکتبال جوانان دختر آسیا / ایران 56 قزاقستان 71 ؛ ماموریت نیمه تمام

پرونده مسابقات بسکتبال جوانان دختر آسیا برای ایران بسته شد. ایران در راه رسیدن به نیمه نهایی سطح B این مسابقات مغلوب قزاقستان شد و ماموریت این تیم برای رسیدن به یک پای فینال برابر سوریه ناتمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های بسکتبال جوانان دختر آسیا امروز پنج شنبه ۱۰ آبان در بنگلور هند ادامه پیدا کرد و تیم ملی بسکتبال ایران برابر قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و نتوانست به نیمه نهایی برسد.

در شرایطی که یک پیروزی ایران را در نیمه نهایی حریف سوریه می کرد قزاق ها موفق تر عمل کردند. قزاقستان توانست در کوارتر اول ۲۰ بر ۱۷ در رقابتی نزدیک ایران را مغلوب کند اما اتفاق ناگوار در کوارتر دوم رخ داد و نمایش خوب قزاق ها با بازی پراشتباه دختران بسکتبالیست ایران سبب افزایش اختلاف شد.

در کوارتر دوم ایران فقط ۵ امتیاز به دست آورد در حالی که قزاقستان ۱۶ امتیاز به دست آورد تا در پایان نیمه اول با برتری ۱۴ امتیازی نسبت به ایران و با حساب ۳۶ بر ۲۲ پیروز بازی شود.

در نیمه دوم شرایط اندکی برای ایران بهبود پیدا کرد. در کوارتر سوم قزاق ها ۱۴ بر ۱۰ برنده بودند و در کوارتر چهارم ، شاگردان افسانه حسن نایبی وقتی به خودشان آمدند که فرصت از دست رفته بود. در تنها کوارتر درخشان ایران ، پیروزی ۲۴ بر ۲۱ از آن ایران شد اما در نتیجه کلی ، قزاقستان ۷۱ بر ۵۶ ایران را شکست داد.

ماریا زایتسوا از قزاقستان با ۲۴ امتیاز و سحر گودرزی از ایران با ۱۱ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکنان دو تیم بودند. در ترکیب ایران ، فاطمه آقا زادگان که در هر سه بازی قبلی ایران برابر هند، سنگاپور و گوام امتیاز آورترین بازیکن میدان شده بود در این بازی ۱۰ امتیاز و ۵ ریباند ثبت کرد.

پیونیک آراکلیان ، نگین رسولی پور و عسل نسترن تهرانی در این بازی ۶ امتیاز و آیدا گل محمدی ۵ امتیاز و رکسانا کریمی ۴ امتیاز برای ایران به دست آوردند. ایران در مرحله گروهی سنگاپور و گوام را شکست داده و برابر هند بازنده شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.