11

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان / پیروزی حفاری در صدم ثانیه های پایانی

  • کد خبر : 14016
  • 11 آبان 1397 - 16:16
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان / پیروزی حفاری در صدم ثانیه های پایانی

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری 5 مسابقه به پایان رسید. در روز استراحت تیم دختران کویر مس کرمان ، استقلال ساری و هیئت فوتبال خراسان رضوی سنگین ترین شکست‌های این هفته را متحمل شدند و پیروزی حفاری در صدم ثانیه های پایانی اتفاق جالب این هفته بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان از امروز جمعه 11 آبان گشایش یافت و با 5 بازی ، دوازدهمین هفته از این مسابقات برگزار شد.

پالایش نفت آبادان 1 نامی نو اصفهان 2 / این نامی نوی شریف!

نامی نو اصفهان در ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان توانست با حداقل تفاضل گل ، سه امتیاز از میزبان خود کسب کند و بردی اقتصادی را به دست بیاورد. بردی که با توجه به چالش بازی در آبادان ، ارزش زیادی داشت و این تیم را پشت سر حفاری در رده دوم نگاه داشت.

در این بازی سارا شیربیگی و فاطمه شریف در نیمه نخست هرکدام یک گل برای نماینده اصفهان به ثمر رساندند. در نیمه دوم الناز آرمات ۸دقیقه مانده به پایان رسیدن بازی تک گل پالایش را وارد دروازه نامی نو کرد، تا پس از چند موقعیت از دست رفته زحماتشان به ثمر برسد.

شیربیگی و فاطمه شریف با گلزنی در این بازی بار دیگر ارزش های خود را به نمایش گذاشتند. شیربیگی در نقش یک بازیکن همه کاره و گلزن و فاطمه شریف در قواره یک رهبر واقعی. رهبری که از او در آینده در جایگاه های جدید ، بیشتر خواهیم شنید.

مس رفسنجان 1 ملی حفاری خوزستان 2/ پیروزی قهرمان نیم فصل در صدم ثانیه 

تیم صدرنشین ملی حفاری خوزستان در هفته دوازدهم میهمان رفسنجان بود، این تیم برای آغازی طوفانی وارد میدان شد اما بازی بر خلاف معادلات پیش بینی شده پیش رفت و میزبان در نیمه نخست با تک گل عصمت داوودی‌ کیا پیروز به رختکن رفت.

در نیمه دوم با وجود موقعیت‌های زیاد مس، این  ملی حفاری بود که توسط فرشته خسروی به گل رسید، شاگردان زیور بابایی که نیاز مبرمی به برد داشتند تا روند پیروزی های متوالی خود را ادامه دهند و مانع از پاره شدن نوار پیروزی هایشان شوند تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند به پیروزی دست یابند.

در حالی که به نظر می رسید کار تمام است و حفاری برای نخستین بار در این فصل امتیاز از دست می دهد در صدم های ثانیه پایانی، فرشته خسروی نقش ناجی را برای زیور بابایی بازی کرد و 3 امتیاز بازی را از مس ربود. این پیروزی بزرگ و جذاب برای حفاری این تیم را همچنان دست نیافتنی ترین تیم لیگ ، در صدر قرار داده است.

نکته دیگر ، از دست رفتن یک رکورد برای مس رفسنجان بود. مسی ها که از هفته سوم لیگ به هیچ تیمی نباخته بودند سرانجام در هفته دوازدهم تسلیم شدند و پس از 8 هفته شکست ناپذیری با شکست میدان را ترک کردند.

شهرداری رشت 2 پارس آرای شیراز 2/ تساوی باارزش برای شیرازی ها

تنها تساوی هفته دوازدهم لیگ برتر در رشت رقم خورد جایی که شاگردان جهانچی میزبان پارس آرا شیراز بودند. نماینده شیراز که در هفته های گذشته نتایج ناامید کننده ای کسب کرده بود به نوعی شگفتی ساز شد و توانست در رشت ، در شرایطی که همه منتظر شکست پارس آرا بودند ، صاحب یک امتیاز جالب شود.

بهاره رستم‌ پور و یاسمن پاک جو برای پارس آرا و نسا احدی و فاطمه حسین نیا برای شهرداری گلزنی کردند. اسامی آشنا و موفق این فصل ترکیب این دو تیم. برای شهرداری رشت ، از دست دادن این امتیازات در خانه ، موضوعی نیست که بتوان از آن ساده گذر کرد. آن ها باید قدر بازی های خانگی را بیشتر بدانند.

هیئت خراسان رضوی 2 پویندگان صنعت شیراز 8 / مشهد همچنان تیم نیمه دوم نیست

درحالی که هفته نخست بازی های نیم فصل دوم لیگ برتر کم گل بود اما شیرازی ها با ۸گل میزبان خود را گل باران کردند. هیئت فوتبال خراسان رضوی همانند ۱۰ بازی گذشته نیمه اول بازی را بهتر از حریف پیش برد و در نیمه دوم بازی را واگذار کرد.

در این دیدار رویا کلاتی و بهناز افشار گلزنان هیئت فوتبال خراسان رضوی بودند و نسیمه غلامي ، زهرا احمد زاده، مريم چرخاوی، سمانه رهسپار هر کدام یک گل و الهام عسگری و شهين افلاكی هر کدام دو گل وارد دروازه میزبان خود کردند.

با این شرایط اگر نقاط ضعف تیم مشهدی برطرف نشود با وجود برتری که نسبت به حریفان در نیمه نخست نشان می‌دهد نمی تواند جایگاه قابل قبولی را در انتهای فصل کسب کند. این موضوعی است که زهرا بدلی باید پاسخگوی آن باشد. از دست دادن بازی در نیمه دوم از ابتدای فصل با نماینده مشهد است و اگر مشکل این تیم ، آمادگی جسمانی بوده آن ها هنوز نتوانسته اند این نقص بزرگ را رفع کنند.

دریژنو فرخ شهر 4 استقلال ساری 1 / دریژنو رفت و برگشت

استقلال ساری که در مقطعی کوتاه از نیم فصل دوم تیم متحول شده ای در میدان نشان می داد دست خالی از فرخ شهر به ساری بازگشت. در حقیقت استقلال ساری این فرصت را به دریژنو فرخ شهر داد تا پس از تنها پیروزی اش در هفته اول ، پس از 11 هفته دوباره در لیگ پیروز شود.

تنها برد دریژنو در دور رفت ، در بازی برابر همین تیم استقلال در ساری به دست آمده بود و بدین ترتیب استقلال ساری به قعرنشین جدول ، رفت و برگشت باخت و به این تیم ، این شانس را داد تا از انتهای جدول جدا شود.

معصومه همتی، الهام کریمی، هانیه علیمردانی و بهاره حسین پوریان برای دریژنو در نیمه دوم گلزنی کردند. نسیم نوازنده تنها گلزن بازی در نیمه نخست بود اما هم تیمی های نسیم نتوانستند از پیروزی یک نیمه ای حفاظت کنند و در نتیجه با شکست سه امتیاز حساس را از دست دادند.

جدول لیگ تا پایان هفته دوازدهم

رتبهتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
1ملی حفاری خوزستان201721902961+53
2نامی نو اصفهان2016311102882+51
3دختران کویر مس کرمان2012531053966+41
4مس رفسنجان201145924745+37
5پالایش نفت آبادان201136764234+36
6پویندگان فجر شیراز20857806713+29
7شهرداری رشت208111587918-25
8پارس آرای شیراز205411469954-19
9دریژنو فرخ شهر2040165013484-12
10هیئت خراسان رضوی2030174510257-9
11استقلال ساری2011183011687-4
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.