19

هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان/ اشتادسازه جان سخت ؛ پیروزی ذوب آهن در دربی

  • کد خبر : 14018
  • 11 آبان 1397 - 14:48
هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان/ اشتادسازه جان سخت ؛ پیروزی ذوب آهن در دربی

هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد و با انجام 4 مسابقه ، نیم فصل نخست لیگ هندبال به پایان راه خود رسید. تاسیسات دریایی با پیروزی خانگی برابر اشتاد سازه قهرمان نیم فصل شد و روند پیروزی های پی در پی خود را تداوم بخشید. در دربی اصفهان نیز ذوب آهن برابر سپاهان به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در اولین هفته مسابقاتی لیگ هندبال بانوان بدون میترا نوری که از نایب رئیسی فدراسیون هندبال کنار رفته ، لیگ روال خود را طی کرد و برگزاری ۴ مسابقه به معنای طی شدن نیمی از راه تیم ها در لیگ ۹۷ بود.

در هفته هفتم و پایانی نیم فصل ، تیم های مدعی قهرمانی کار سختی در پیش نداشتند. تاسیسات دریایی در تهران برابر اشتاد سازه خراسان رضوی به پیروزی رسید ، شهید چمران لارستان در بوشهر از سد پترو آموت عبور کرد تا فاصله اش با تاسیسات را حفظ کند و دربی اصفهان را سبزها به سود خود پایان دادند.

تاسیسات دریایی تهران ۲۲ اشتاد سازه خراسان رضوی ۱۹ / شجاع دل های مشهد

صدرنشین لیگ توانست در تهران به صدرنشینی خود و روند شکست ناپذیری اش ادامه دهد. در شرایطی که پیش بینی می شد تاسیسات دریایی برنده قاطع تری باشد اما آن ها ترک عادت نکردند. با این حال تاسیسات توانست به روند پیروزی های مداوم خود ادامه دهد.

در مسابقه ای پر سوت و کارت هایی رنگارنگ ، اشتاد سازه نمایشی قهرمانانه در تهران داشت همان طور که اعظم پره سرمربی اشتادسازه پیش از این وعده داده بود. این عملکرد در روز پرحادثه برای نونا سنگ سفیدی – یک بازی درخشان به اضافه اخراج از زمین مسابقه – می تواند اشتاد سازه را به نیم فصلی دومی موفق تر و متفاوت امیدوار کند.

در سمت برنده مسابقه ، تاسیسات هر ۷ بازی نیم فصل خود را برده و روی کاغذ گزینه اصلی قهرمانی است.

پترو آموت پویا بوشهر ۲۵ شهید چمران لارستان ۴۱ / بازگشت به زندگی

یک هفته پس از حادثه لارستان ، شهید چمران خیلی زود از جا برخاست. در بوشهر ، در نزدیکی خانه ، شهید چمران لارستان یک پیروزی کم چالش را به دست آورد. این پیروزی مرهمی بر شکست در هفته ششم است و لارستان را به زندگی باز می گرداند.

به طور واقع بینانه ، آن ها هنوز هم مدعی قهرمانی هستند. برای لارستان فقط یک راه باقی مانده و آن ، پیروز شدن در همه بازی های باقی مانده است. چه کسی تعیین می کند قهرمان شوند یا نه؟ قطعا خودشان.

لارستان در روز خوب مینا وطن پرست نیم فصل را با پیروزی به پایان برد. کاریزماتیک ترین تیم لیگ – به لطف وجود تنها یک نفر : شیدا فلاحی – باید امیدهای خود را تا بالاترین سطح ممکن حفظ کند. پترو آموت اما تیمی است که از بازی هایی چون بازی با لارستان باید برای یادگیری بهره مند شود.

ذوب آهن اصفهان ۲۰ سپاهان اصفهان ۱۷ / دربی بازهای مرموز

در دربی اصفهان ذوب آهن در روز غیبت مربی اش نجمه مرادی موفق شد سپاهان را شکست دهد. این پیروزی ، نتیجه بسیار ارزشمندی برای ذوب آهن به شمار می رود و موقعیت این تیم در جدول را وارد فاز جدیدی می کند.

پیروزی تیم بدون مربی ارزشی ویژه دارد اما نکته مورد توجه ، مرموز بودن ذوب آهن است.آن ها تیمی هستند که هر آن می توانند دست به کارهایی بزنند که تصور آن نمی رود. با مینا موسوی ، نفیسه تاجمیر ، حدیثه نوروزی و زینب بذرافکن ، ذوب آهن یک بهانه خوب برای دنبال کردن لیگ هندبال بانوان است.

ذوب آهن اگر بازی معوقه اش را ببرد در نیم فصل دوم مدعی سکو می شود و موی دماغ علیا حضرات صدرنشین. تاسیسات دریایی و لارستان. یادتان هست که تیم اولی ، در اصفهان پیروزی را از جیب ذوب آهن درآورد و فرار کرد؟

هیئت هندبال البرز ۲۴ نفت و گاز گچساران ۳۲ / بدون شگفتی در کرج

در کرج ، تیم هیئت هندبال البرز نتوانست پس از برد هفته گذشته در مشهد شگفتی ساز شود. در حقیقت آن ها همه توان خود را به کار بستند اما از تجربه گچسارانی ها برخوردار نبودند.

تماشای تیم جوان البرز ، به خودی خود یک پیروزی است. پیروزی برای جنگجویان درون زمین و پیروزی برای هر کس که فرصت دیدن آن ها را به دست می آورد. شور و انگیزه تیم هیئت البرز گاهی بیننده را به این فکر وا می دارد که ای کاهش هندبال در ایران رشته توسعه یافته ای بود و ای کاش در سطح جهان حرفی برای گفتن داشتیم و توانایی بهره برداری واقعی از این سطح از انگیزه را.

این شکست تغییری در جایگاه هیئت البرز نداد اما نفت و گاز را در رده سوم حفظ کرد در حالی که اگر ذوب آهن بازی معوقه اش برابر هیئت البرز را ببرد با نفت و گاز هم امتیاز می شود و تهدیدی جدی برای رتبه سوم نفت و گاز در نیم فصل دوم خواهد بود بخصوص این که دو تیم در نیم فصل دوم باید در اصفهان یکدیگر را ملاقات کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.