21

تکواندوی قهرمانی کشور / روز پرحادثه با انصراف ناهید کیانی ؛ آسیب دیدگی ها و مدال ها

  • کد خبر : 14057
  • 11 آبان 1397 - 22:48
تکواندوی قهرمانی کشور / روز پرحادثه با انصراف ناهید کیانی ؛ آسیب دیدگی ها و مدال ها

رقابت های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشوردر حالی روز نخست خود را پشت سر گذاشت که ناهید کیانی و سودابه پورصادقی ، به سکو نرسیدند ، زینب اسماعیلی آسیب دید و در فینال به میدان نرفت و پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی روز خوبی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور امروز جمعه 11 آبان مسابقات اوزان فرد خود را در خانه تکواندوی فدراسیون پشت سر گذاشت و رقابت هایی جذاب، نتایجی جالب را به همراه داشت.

اولین شگفتی مسابقات قهرمانی کشور شکست 12 بر 13 سودابه پور صادقی مقابل حدیث عبدالهی  بود. ملیکا میرحسینی نیز در وزن منهای 73 کیلوگرم پس از تساوی 36 بر 36 مقابل فاطمه سرمدی با ضربه صورت در راند طلایی پیروز شد . ملیکا در حالی پیروز میدان بود که تا دقیقه پایانی بازی 10 امتیاز عقب افتاده بود.

در وزن منهای 73 کیلوگرم ، مسابقه زینب اسماعیلی و ملیکا میرحسینی نیز  نیمه تمام ماند. ملیکا میرحسینی به دلیل مشت زدن به صورت زینب اسماعیلی در حین مسابقه بازنده اعلام شد و زینب اسماعیلی هم مصدوم شد.

در این وزن ملیکا میرحسینی و آتوسا پروین به مدال برنز بسنده کردند. در فینال قرار بود زینب اسماعیلی و فائزه یوسفی از گیلان با هم رقابت کنند که زینب اسماعیلی به دلیل آسیب دیدگی از مبارزه انصراف داد تا طلا ، بدون دردسر به فائزه یوسفی برسد و زینب روی سکوی دوم قرار گیرد.

در وزن منهای 62 کیلوگرم ،پریسا جوادی با نتیجه 22 بر 14 مقابل آتنا پارسا به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد . پریسا با شکست 19 بر 17 حریف خود از خراسان رضوی به فینال رسید تا حریف بیتا جعفری شود. در دیدار پایانی پریسا جوادی پس از تساوی 14 بر 14 در راند طلایی توانست بیتا جعفری را شکست دهد و طلایی شود. پریسا ادراکی از آذربایجان شرقی و راضیه رنگرز زاده از خراسان رضوی نفرات سوم مشترک این وزن بودند.

در وزن منهای 46 کیلوگرم ، مریم ملکوتی با شکست 10 بر 7 مریم طاهری ، تکواندوکار اصفهانی ، قهرمان شد تا مدال طلا به تهرانی ها برسد.  سعیده وکیلی از البرز و آوین فرامرزی از کردستان در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن منهای 53 کیلو گرم ،  الهه شیدایی با نتیجه 17 بر صفر ناهید کیانی را شکست داد . ناهید در اواسط راند 2 انصراف داد و تکواندوکار مازنی هم با ضربه ناهید از ناحیه بینی مصدوم شده بود. در فینال این وزن الهه شیدایی در دیدار نهایی کار سختی در پیش نداشت و با شکست 23 بر 9 مائده عالی پور از چهارمحال و بختیاری قهرمان کشور شد. مقام سوم مشترک این وزن به حدیث زرگوش نیا از ایلام و سیده اسرا هاشمی از کردستان رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.