17

قرعه کشی لیگ تنیس روی میز بانوان ؛ یکشنبه در تهران

  • کد خبر : 14128
  • 12 آبان 1397 - 14:37
قرعه کشی لیگ تنیس روی میز بانوان ؛ یکشنبه در تهران

قرعه کشی لیگ تنیس روی میز بانوان روز یکشنبه ۱۳ آبان در تهران برگزار می شود. این در حالی است که ۷ تیم برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند و فدراسیون تنیس روی میز امیدوار است این تعداد تا زمان قرعه کشی افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در راه است و تیم های حاضر در این مسابقات به زودی حریفان خود را خواهند شناخت.

فدراسیون تنیس روی میز از ماه ها قبل برگزاری هر چه باشکوه تر لیگ تنیس روی میز بانوان را در دستور کار قرار داده و حضور ۷ تیم در لیگ امسال و نام هایی که در میان شرکت کنندگان دیده می شود حاکی از رایزنی های مثبت فدراسیون تنیس روی میز دارد.

نمایندگان تیم های حاضر در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان روز یکشنبه ۱۳ آبان در آکادمی تنیس روی میز احتشام زاده گرد هم می آیند تا تکلیف لیگ امسال مشخص شود. در لیگ ۹۷ ، تیم های شهرداری شهر بابک ، رشد ورزش ایرانیان البرز ، دانشگاه آزاد ، دیجی تندست ، نامی نو اصفهان ، صنعت مس کرمان و مناطق نفت خیز جنوبی ثبت نام کرده اند.

فدراسیون تنیس روی میز امیدوار است آمار تیم های حاضر در این مسابقات تا زمان برگزاری قرعه کشی از عدد ۷ تیم فراتر رود. لیگ ۹۷ تنیس روی میز زنان ایران در ۴ مرحله انجام خواهد شد که تیم ها بصورت دوره ای رفت و برگشت مسابقه می دهند که ۳ مرحله آن در مرحله مقدماتی و یک مرحله پایانی پلی آف است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.