13

نگاهی بر عملکرد دختران قایقران ایران در مسابقات اسلالوم آسیا در کرج

  • کد خبر : 14165
  • 13 آبان 1397 - 13:59
نگاهی بر عملکرد دختران قایقران ایران در مسابقات اسلالوم آسیا در کرج

مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا در رودخانه کرج برگزار شد و در پایان این مسابقات ، 3 مدال از مدال های کسب شده ایران توسط دختران پاروزن به دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های قایقرانی اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا در ایران و به میزبانی رودخانه کرج برگزار شد و تیم هایی از کشورهای مختلف در آب خروشان رودخانه کرج به آب زدند.

تیم ملی ایران در این مسابقات هم در مسابقات زیر 23 سال و هم در رده جوانان روی سکوی چهارم قرار گرفت. سهم ایران در مسابقات رده سنی زیر 23 سال ،  3 مدال نقره بود و اگر 2 نقره ایران تبدیل به طلا می شد ایران می توانست در جمع مدال های جای تیم چین تایپه رده سومی را تصاحب کند. یاسمن رضاسلطانی در کانوی بانوان زیر ۲۳ سال مدال نقره گرفت.

در مسابقات رده جوانان ، ایران صاحب یک طلا ، یک نقره و 3 برنز شد و پشت سر تایلند ، قزاقستان و چین تایپه قرار گرفت.  ملیکا سماکی در کایاک تک نفره برای ایران مدال نقره کسب کرد و در کایاک تیمی نگین جباریه نازنین فرزانه و ملیکا سماکی سوم شدند.

بدین ترتیب ملیکا سماکی نمایش خوبش در این مسابقات را کامل کرد و با 2 مدال بر گردن به کارش بر روی آب های خروشان رودخانه کرج خاتمه داد. در سایر رده ها و مواد قایقرانان ایران با وجود تلاش فراوان به میدان نرسیدند.

در کایاک یکنفره بانوان جوانان نماینده قزاقستان اول شد و نمایندگان تایلند جایگاه دوم و سوم را بدست آوردند. نمایندگان کشورمان در این ماده ستاره همایون فرد هشتم، محدثه حسن پور دوازدهم و ارغوان برخورداری سیزدهم شدند.

در کانوی یکنفره بانوان جوانان قایقرانان چین تایپه، قزاقستان و تایلند جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند. نیروانا اسدبیگی، نگار صادقی و حسنا الله قلی از کشورمان در این ماده به ترتیب چهارم، هشتم و نهم شدند.

در کایاک تک نفره  قایقرانانی از تایلند، قزاقستان، چین تایپه، هند و ایران شامل ستاره همایون فرد و محدثه حسن پور راهی مرحله نهایی شدند اما در نهایت ایران در فینال نتوانست صاحب مدال شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.