بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان ؛ هنوز خبری از ورود زنان نیست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان ؛ هنوز خبری از ورود زنان نیست

  • کد خبر : 14230
  • 14 آبان 1397 - 15:48
بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان ؛ هنوز خبری از ورود زنان نیست

بلیت فروشی بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در حالی ، آغاز نافرجامی داشت که هنوز برای ورود زنان اقدامی رسمی صورت نگرفته و در اعلام بلیت فروشی نیز این موضوع لحاظ نشده بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا شنبه ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و همه امیدوارند درهای ورزشگاه به روی بخشی از زنان ایرانی باز شود.

امروز دوشنبه ۱۴ آبان ، وب سایتی که مجری بلیت فروشی اینترنتی این بازی است آغاز به کار فروش بلیت کرد اما ازدحام متقاضی سبب شد سرورهای این وب سایت توانایی سرویس دهی به مردم را از دست بدهد و این سایت از دسترس خارچ شود.

در عین حال ، روند بلیت فروشی در حالی کلید خورد که با وجود همه امیدها بابت حضور زنان ایرانی در این بازی و ورود زنان به ورزشگاه ، هنوز در این باره اعلام رسمی صورت نگرفته و اگر قرار باشد این اتفاق رخ دهد باید شرایطی برای فروش اینترنتی بلیت به صورت جداگانه برای بانوان در نظر گرفته شود.

یک فرضیه در مورد حضور تماشاگران زن ایرانی در فینال لیگ قهرمانان این است که مسئولان قصد دارد آزاد شدن این رخداد را در آخرین روزهای منتهی به فینال اعلام کنند تا از این طریق ، مخالفان فرصت سنگ اندازی نداشته باشند و حجم درخواست ها برای خرید بلیت جایگاه بانوان چندین برابر ظرفیت نباشد و به نوعی مدیریت شود.

در این شرایط ، سکوت مسئولان در باره این موضوع ، ممکن هر نتیجه ای را در بر داشته باشد. هنوز هیچ مقام مسئولی به طور جدی در مورد قطعیت حضور بانوان در فینال تهران صحبتی به میان نیاورده و هر آن چه در مورد این موضوع گفته می شود گمانه زنی حاصل از مشاهده نشانه ها است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.