13

ادعای عجیب بدلی در مورد بازیکنان پویندگان فجر /شیرازی‌ها مشکوک به دوپینگ هستند

  • کد خبر : 14254
  • 15 آبان 1397 - 14:19
ادعای عجیب بدلی در مورد بازیکنان پویندگان فجر /شیرازی‌ها مشکوک به دوپینگ هستند

سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی بعد از شکست مقابل تیم پویندگان صنعت فجر شیراز ادعا کرد که این بازیکنان سرعت عادی ندارند و باتوجه به صدای دورگه آنها باید تست دوپینگ از آنها گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در خانه به مصاف تیم پویندگان صنعت فجر شیراز رفت که در این دیدار شاگردان ستاره زارع توانستند این بازی را با نتیجه 8 بر 2 به نفع خود به پایان برسانند.

بعد از بازی زهرا بدلی سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در اظهار نظر عجیب درخصوص بازیکنان پویندگان صنعت فجر شیراز گفت: بایداز بازیکنان تیم پویندگان تست دوپینگ بگیرند زیرا این سرعت برای بانوان غیرعادی است و تن صدای بازیکنان نیز دورگه بود. در بازی‌های قبلی چنین شرایطی نداشتیم و تنها این تیم این‌گونه است.

این درحالی است که پویندگان بازی رفت را نیز با همین ترکیب مقابل تیم خراسانی صف آرایی کرده بود و به پیروزی رسید ولی بعد از آن بازی چنین صحبت‌هایی به میان نیامد.  از دیگر نکات جالب توجه این ماجرا دوازه بان هیئت فوتبال خراسان رضوی است که دارای تن صدایی بلند و دورگه است که تمام فضای سالن را دربر می‌گیرد و این موضوع می‌تواند به او نیز نسبت داده شود.

این اظهارات نه تنها باخت یک تیم را توجیه نمی‌کند بلکه با ایجاد حاشیه تمرکز تیم را برهم می‌زند و سبب دور شدن بازیکنان از آرامش لازم می‌شود به‌علاوه این موضوع می‌تواند مشکلات قضایی نیز دربر داشته باشد.

بعد از صحبت‌های جنجالی بدلی باشگاه شیرازی در مقابل این اظهار نظر سکوت کرده و هنوز واکنشی در قبال این صحبت‌ها نشان نداده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.