16

کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا / پایان کار فاطمه صادقی در کاتا با 2 برد و 2 باخت

  • کد خبر : 14264
  • 15 آبان 1397 - 18:44
کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا / پایان کار فاطمه صادقی در کاتا با 2 برد و 2 باخت

پرونده حضور تنها کاتاروی دختر ایران در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا بسته شد. فاطمه صادقی کاتاروی ایران با ۲ پیروزی و پذیرش ۲ شکست نتوانست در این مسابقات به مراحل بالا راه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت های کاراته قهرمانی جهان به میزبانی مادرید پایتخت اسپانیا از امروز سه شنبه ۱۵ آبان آغاز شد و در شروع این تورنمنت ، مسابقات بخش کاتا به انجام رسید.

تنها نماینده ایران در کاتای انفرادی زنان ، فاطمه صادقی کاتاروی جوان و آینده دار ایران بود که به لطف درخشش در مسابقات انتخابی ، بالاتر از چهره های باتجربه تر جواز حضور در جهانی اسپانیا را به دست آورده بود.

صادقی در این مسابقات ابتدا برابر ریم داغی از تونس ۵ بر صفر پیروز شد و در دومیت مسابقه مقابل اما روت ون از اسکاتلند به برتری رسید اما در دیدار سوم به زمین سخت برخورد کرد.

حریف فاطمه صادقی، در دور سوم کیو شیمیزو ، قهرمان دوره مسابقات جهانی و صاحب مدال طلای مسابقات کاراته امیدهای جهان بود که این مسابقه ۵ بر صفر به سود شیمیزو پایان یافت.

صعود کیو شیمیزو به فینال این مسابقات سبب شد فاطمه صادقی شانس رقایت در جدول رپه شارژ را به دست بیاورد اما فاطمه در اولین رقایت در جدول شانس مجد ۵ بر صفر به الکساندرآ فراچی فرانسوی باخت و نتوانست شانس خود برای مدال را زنده نگاه دارد.

پایان کار فاطمه صادقی در کاتا در حالی رقم خورد که کاراته کاهای ایران در بخش کومیته نیز آماده رقابت در این مسابقات هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.