16

نگین ناصر بخت ، فنی ترین تکواندوکار قهرمانی کشور / اگه میتونی منو بگیر!

  • کد خبر : 14285
  • 16 آبان 1397 - 13:26
نگین ناصر بخت ، فنی ترین تکواندوکار قهرمانی کشور / اگه میتونی منو بگیر!

نگین ناصر بخت یک تکواندوکار نوجوان است که فنی ترین تکواندوکار قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان را به دست آورد. دختر کرجی مسیر سختی را برای به دست آوردن مدال طلای وزن منهای 57 کیلو طی کرد. او اعتماد به نفس فوق العاده ای دارد و خودش را رقیبش می داند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ نگین ناصربخت ، تکواندوکار نوجوان کرجی در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور شگفتی ساز شد و طلای وزن چهارم را به دست آورد.

این مدال ، احتمالا مهم ترین موفقیتی است که نگین در دوران ورزشی خود به دست آورده اما تنها مدال او نیست. او در مسابقات تکواندو بین المللی نوجوانان ترکیه در سطح G1 در سال 95 طلا گرفت و در سال 96 و سپس امسال ، در مسابقات نوجوانان کشور 2 مدال برنز به دست آورد.

او در مسابقات جوانان کشور هم طلا گرفت و هم فنی ترین بازیکن شد تا نشان دهد یک رقیب جدی برای سایرین است. درخشش او و امثال او ، خبر خوشی برای تکواندوی ایران است.  نگین ناصربخت در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در مورد این مسابقات صحبت کرده است:

تلاش ، سلاح تکواندوکار نوجوانان در میان بزرگترها

“اولین سال حضور در مسابقات جوانان قهرمانی کشور را تجربه می کردم. در واقع ، هنوز یک تکواندوکار نوجوان هستم و وزن من ، شلوغ ترین و سنگین ترین وزن از نظر فشار مسابقات ، در جوانان است. موفقیت و کسب طلای مسابقات قهرمانی کشور فقط با تلاش میسر شده است. با تلاش می توانید مسیر رسیدن به هر سکویی را طی کنید و راه دیگری جز این وجود ندارد.”

هر مسابقه ، یک فینال

“در مسابقات قهرمانی کشور همه چیز خوب پیش رفت و تنها ضعف مسابقات این بود که کلاه ها ، معمولی و غیر سنسوری بود. مهسا منتظران ، روناک حسین زاده ، مهسا پورمیرزای ، حدیث اماره و حدیث ایده لویی را شکست دادم ، در نیمه نهایی کوثر اساسه را بردم و در فینال زهره حسن نتاج را. همه آن ها تکواندوکاران فوق العاده ای هستند و هیچ مسابقه آسانی در کار نبود.

وزن چهارم ، ملی پوشان زیادی دارد. زهره حسن نتاج كه حريف فينالم بود طلای مسابقات جهانی را دارد و كوثر اساسه رنكينگ اول ليگ است و عضو تیم ملی. حدیث اماره در وزن خودش در لیگ ، نفر اول است و سایر نفرات هم رزومه بسیار خوبی دارند.”

حضور احتمالی در لیگ کوثر با هیئت البرز

“امسال در ليگ کوثر قرار بود برای تيم بيمه رازی مسابقه دهم که متاسفانه آن شرایط خاص برای تیم بیمه رازی اتفاق افتاد و تیم در لیگ کوثر شرکت نکرد. با این وجود قصد دارم در ادامه لیگ کوثر وارد مسابقات شوم و احتمال این که از هفته پنجم برای تیم هیئت البرز بازی کنم وجود دارد.”

اگه میتونی منو بگیر!**

“بزرگترین حریف هر ورزشکاری ، خودش است. او در حقیقت ، باید خودش را ، کسی که قبلا بوده را شکست دهد. در آینده و در مسابقات انتخابی تیم ملی رقبای اسم و رسم داری وارد مسابقات می شوند و حتی از وزن های بالاتر ، با کم کردن وزن وارد وزن چهارم می شوند اما اصل ماجرا تغییری نمی کند. باید برای هر رقابت و هر حریفی آماده باشید.”

پاسخ او به این سوال که اگر کسی طلای نگین در مسابقات جوانان را از روی شانس بداند چه باید بشنود قاطع است: “اگر به شانس بستگی دارد شما هم این شانس را برای خودتان ایجاد کنید!”

**Catch Me If You Can : اگه میتونی منو بگیر : اشاره به فیلمی با همین نام محصول سال 2002 که در آن شخصیت اول فیلم ، غیر قابل مهار به نظر می رسد و همیشه یک گام از کسانی که در تعقیبش هستند پیش است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.