مائده برهانی VS کریستل استدل ؛ مصاف ایرانی - ترینیدادی در ترکیه | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
9

مائده برهانی VS کریستل استدل ؛ مصاف ایرانی – ترینیدادی در ترکیه

  • کد خبر : 14319
  • 17 آبان 1397 - 11:45
مائده برهانی VS کریستل استدل ؛ مصاف ایرانی – ترینیدادی در ترکیه

مائده برهانی ملی پوش والیبال ایران روزهای خوبی را در لیگ دسته اول والیبال زنان ترکیه سپری می کند. تیم او کچورن اسپور شرایط خوبی در جدول دارد و آن ها در ادامه راه باید یک بازی حساس و سرنوشت ساز برگزار کنند. مائده در مورد این بازی صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛  مائده برهانی والیبالیست ملی پوش که در لیگ والیبال زنان ترکیه بازی می‌کند این هفته بازی حساس و دشواری را مقابل پورساکلار تیم دوم جدول گروه در پیش دارد.

کچورن اسپور ، تیمی که مائده برهانی امسال به این تیم ملحق شده تاکنون ۶ بازی در لیگ ترکیه انجام داده است که از این دیدارها ۵ برد و یک باخت کسب کرده و در رده چهارم گروه خود قرار دارد. او امیدوار است کچورن اسپور با پیروزی مقابل حریف سرسخت خود به رده دوم صعود کند.

مائده برهانی در آستانه بازی حساس تیمش در لیگ ترکیه مقابل پورساکلار در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت: این هفته بازی خیلی مهمی مقابل تیم دوم گروه داریم که این تیم برای صعود به سوپر لیگ ترکیه بسته شده و تیم بسیار باکیفیتی است.

لژیونر والیبال ایران با اشاره به جایگاه چهارم تیم خود در گروه ادامه داد: تیم پورساکلار سال گذشته هم نتایج خوبی کسب کرده و جزء ۴ تیم بالای جدول لیگ دسته اول ترکیه بود و امسال نیز شاکله اصلی تیم حفظ کرده و از گذشته قوی‌تر هم شده است.

او کاپیتان تیم ملی ترینیداد و توباگو را شاخص‌ترین بازیکن حریف دانست و ادامه داد: کریستل اسدل در جام جهانی ژاپن شرکت کرده و شرایط خوبی هم در مسابقات داشت. با توجه به رقابت نزدیکی که بین تیم های گروه ما وجود دارد ممکن است با پیروزی در این بازی به رده دوم جدول صعود کنیم و تیم پونساکلار با باخت حتی تا رده پنجم سقوط کند.

برهانی با بیان اینکه این بازی به نحوی فینال در گروه تلقی می‌شود، تصریح کرد: هرچند بازی خیلی سختی خواهد بود ولی امیدوارم که به نفع ما تمام شود، همه چیز بستگی به شرایط روز مسابقه دارد، شرایط خیلی خاصی بر بازی حاکم است و این بازی برای فدراسیون ترکیه نیز اهمیت بالایی دارد به همین علت آن ها در انتخاب داور و ناظر بازی نگاه ویژه‌ای داشتند.

مائده با وجود اولین تجربه اش در ترکیه ، خیلی زود در ترکیب کچورن اسپور جا افتاد و در اغلب بازی های تیمش امتیاز آورترین بازیکن برای کچورن اسپور بوده است. این موضوع ممکن است موجب شود مائده در آینده در تیم های بزرگتری بازی کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.