20

مژگان خدادادی: قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان قابل پیش بینی نیست

  • کد خبر : 14321
  • 17 آبان 1397 - 13:08
مژگان خدادادی: قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان قابل پیش بینی نیست

مژگان خدادادی بازیکن ارزشمند بسکتبال ایران امسال در تیم نامی نو اصفهان در لیگ برتر بسکتبال حاضر است. مژگان معتقد است لیگ بسکتبال از نظر کیفی و مدل برگزاری مسابقات متحول شده است. او ، جدی ترین رقیب نامی نو در مرحله گروهی را گروه بهمن می داند.

مژگان خدادادی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ مژگان خدادادی چهره شناخته شده بسکتبال بانوان ایران بخشی از پروژه سپیده جعفری برای موفقیت تیم بسکتبال نامی نو اصفهان است.

او سال گذشته از ارکان موفقیت پالایش نفت آبادان در راه قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان بود و حالا ، دوران حرفه ای اش را در اصفهان دنبال می کند. همراه با نامی اصفهان و هم تیمی های سابقش ساغر آجیلی و معصومه اسماعیل زاده. مژگان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران درباره لیگ صحبت کرده:

اتفاق مثبت تغییر روش برگزاری لیگ

تغییر در روش برگزاری لیگ برتر بسکتبال بانوان، کیفیت لیگ را افزایش داده است. بر خلاف گذشته ، در حال حاضر بازیکن هر هفته درگیر مسابقه می شود و در هر مسابقه می تواند با حداکثر توان واقعی خود بازی کند در حالی که در سال های قبل ، متمرکز بودن مسابقات فشار زیادی روی بازیکنان وارد می کرد.

گاهی یک تیم در اثر همین فشار و خستگی از هدفش عقب می ماند و نوعی شرایط غیر استاندارد بر وضعیت مسابقات حاکم بود و زحمات ۶ ماهه ما در اثر یک برنامه ریزی نامناسب با خطر مواجه می شد.

لیگ هیجان انگیز شده است

موضوع دیگر تقسیم شدن بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف است. اغلب تیم ها از وجود بازیکنان طراز اول بهره مند هستند و شاکله خوبی دارند. تیمی از ابتدای فصل قهرمان قابل پیش بینی برای لیگ نیست و این کیفیت و گرمای مسابقات را دوچندان و رقابت نزدیک بین تیم های مدعی لیگ را هیجان انگیز می کند.

امسال ، مشکلات اقتصادی بیش از پیش بود اما باز هم شاهد حضور ۱۲ تیم در لیگ برتر هستیم که این ، اتفاق خوشایندی برای بسکتبال ایران است. حضور نامی نو در بسکتبال کمک بزرگی به بسکتبال کشور بود زیرا کمک کرد تا بسکتبال اصفهان به جایگاه خود بازگردد و در سطح اول بسکتبال کشور حاضر شود.

حریف اصلی ؛ گروه بهمن

در گروه خودمان ، حریف اصلی ما بهمن است که ۲ هفته دیگر با این تیم در اصفهان روبرو خواهیم شد. تمرینات ما به طور جدی دنبال می شود اما برای این که به هماهنگی ایده آل با سایر بازیکنان برسیم به زمان بیشتری نیاز داریم. با توجه به آنالیزی که صورت گرفته مشخص شد تیم ما از نظر کار دفاعی شرایط خوبی دارد و در بخش هجومی باید بیشتر کار کنیم و هماهنگ تر شویم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.