13

سمانه چهکندی : با توسل به امام رضا لبنان را 8 تایی کردیم

  • کد خبر : 14344
  • 17 آبان 1397 - 18:49
سمانه چهکندی : با توسل به امام رضا لبنان را 8 تایی کردیم

سمانه چهکندی مهاجم تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از دبل برابر لبنان در اولین مسابقه ایران در دور اول مقدماتی المپیک توکیو تاکید کرد ایران در روز شهادت امام هشتم شیعیان ، با توکل به امام رضا لبنان را ۸ تایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز پنج شنبه ۱۷ آبان در اولین دیدار خود در دور اول مرحله انتخابی بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ ، در چونبوری تایلند به دیدار لبنان رفت و با ۸ گل این تیم را در هم کوبید.

از درخشش زهرا قنبری ، گلزن بالفطره تیم ملی و خانم هت تریک بازی با لبنان که عبور کنیم ، سمانه چهکندی ، دختر مشهدی و تند و تیز خط آتش تیم ملی ، یکی از ستاره های ایران در بازی با تیم عروس خاور میانه بود.

سمانه که در این بازی ۲ گل به ثمر رساند – و گل اول او فوق العاده دیدنی بود – در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران می گوید: تلاش کردیم نکات فنی تذکر داده شده از سوی کادر فنی را به درستی اجرا کنیم. از فرصت ها به خوبی استفاده کردیم و نتیجه قابل قبولی گرفتیم.

چهکندی ادامه می دهد : در روز شهادت حضرت رضا (ع) با توسل به امام هشتم وارد میدان شدیم و لبنان را ۸ تایی کردیم. این که نتوانستیم موقعیت های دیگر را به گل تبدیل کنیم شاید حکمتی داشت و قسمت بود که عدد ۸ حضرت رضا (ع) در برابر نام ایران باقی بماند.

مهاجم شهرداری بم از شبنم بهشت و فروغ موری ، بازیکنان مصدوم تیم ملی هم یاد می کند و می گوید: جای هر دوی آن ها خالی بود. دوست داشتم این پیروزی را با حضور تمام تیم به دست می آوردیم اما قسمت این بود که آن ها را در کنار خود نداشته باشیم.

کار با این برد برای ایران تازه آغاز شده. سمانه با تاکید بر این موضوع صحبت هایش را این طور پایان می دهد: ما در ابتدای راه قرار داریم. بازی با لبنان برای همه ما تمام شده است. تمرکز ما روی بازی با هنک کنگ است. آن ها تیم خوبی هستند اما در هر حال ما هم ایران هستیم و می خواهیم تا آخرین لحظه در این تورنمنت بجنگیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.