16

الهه شیدایی پس از کسب مدال طلا: قرعه ام قماری بین هیچ چیز و همه چیز بود

  • کد خبر : 14348
  • 18 آبان 1397 - 0:39
الهه شیدایی پس از کسب مدال طلا: قرعه ام قماری بین هیچ چیز و همه چیز بود

الهه شیدایی تکواندوکار مازندرانی پس از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور مدعی شد قرعه اش در وزن منهای 53 کیلوگرم ، شبیه به قماری بین هیچ چیز و همه چیز بوده است.حرکت الهه روی یک طناب بازیک.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛رقابت های تکواندوی جوانان و بزرگسالان کشور در وزن سوم با قهرمانی الهه شیدایی همراه بود. دختر مازندرانی پس از حضور ناموفق در بازی های آسیایی جاکارتا ، دوباره از نو آغاز کرد و با موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور نشان داد همچنان باانگیزه است و آماده.

نظرات الهه ، را بخوانید پس از کسب طلای وزن منهای 53 کیلوگرم در گفتگویی کوتاه با پایگاه خبری ورزش زنان ایران:

نقطه ضعف تکراری

مسابقات قهرمانی کشور از این نظر با مسابقات گذشته متفاوت بود که همه برای مدال می جنگیدند و مسابقه آسانی وجود نداشت. ضعف بزرگ آن هم ، همانطور که سایر تکواندوکاران اشاره کره بودند ،  کلاه غیر سنسوری بود که برای رویدادی که مهم ترین سطح مسابقاتی تکواندوی بانوان کشور است جالب نبود و زمینه ای مهیا می کرد که اشتباهات داوری در نتیجه بازی بیشتر اثرگذار شود.

ناامید شده بودم

در وزن منهای ۵۳ مدال طلا گرفتم. ۵ مسابقه برگزار کردم و وزن زیادی کم کرده بودم. شرایط بسیار سختی داشتم و حتی پیش از شروع مسابقات ، ناامید شده بودم و فکر می کردم به سر وزن نمی رسم اما خوشبختانه به وزن رسیدم.

شرایط سخت دیگری که برای من پیش آمده بود این بود که بازی های زمین من بسیار کند پیش می رفت و ۳ بازی آخر من کمتر از ۵ دقیقه با هم فاصله زمانی داشت و با آن شرایط کاهش وزن ، فشار زیادی روی من وارد شد. کم کردن وزن توان بدن را کاهش می دهد و تصور کنید که در این شرایط باید در فواصل چند دقیقه یک بار ، یک بازی سنگین برگزار کنید.

قماری بین هیچ چیز و همه چیز

قرعه ای که داشتم قماری بین هیچ چیز و همه چیز بود. بازی دومم با ناهید کیانی بود و واضح است که بازی برابر حریفی مثل ناهید تا چه اندازه سخت است. می دانستم که اگر او را می بردم بقیه راه را برای خود ، هموارتر می دیدم و اگر می باختم دستم از مدال کوتاه می ماند که خوشبختانه آن مسابقه با برد همراه بود و در ادامه هم همه چیز خوب پیش رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.