سنگ نوردی قهرمانی آسیا / الناز رکابی در محاصره ژاپنی ها و کسب مقام ششم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

سنگ نوردی قهرمانی آسیا / الناز رکابی در محاصره ژاپنی ها و کسب مقام ششم

  • کد خبر : 14366
  • 18 آبان 1397 - 13:46
سنگ نوردی قهرمانی آسیا / الناز رکابی در محاصره ژاپنی ها و کسب مقام ششم

مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در ژاپن در حالی به پایان رسید که الناز رکابی تنها دختر ایرانی اعزامی به این مسابقات با وجود راهیابی به فینال ماده بولدرینگ ، در محاصره همه فینالیست های ژاپنی در رده ششم آسیا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های سنگ نوردی قهرمانی آسیا در کورایوشی ژاپن برگزار شد و در فینال ماده بولدرینگ این مسابقات ، امروز جمعه ۱۸ آبان الناز رکابی ملی پوش زنجانی ایران به مقام ششم رسید.

الناز که تنها عضو زن تیم ملی ایران در ژاپن بود در ماده بولدرینگ در نیمه نهایی به مقام چهارم رسید و به فینال راه یافت اما او در فینال کاملا در محاصره ژاپنی ها قرار داشت به طوری که هر ۵ رقیب الناز رکابی در فینال ژاپنی ها بودند و سلطه خود را بر سنگ نوری آسیا نشان دادند.

دختر سنگ نورد ایران با وجود تلاش و تسلیم ناپذیری در فینال ، چند تلاش ناموفق برای رسیدن به بالای دیواره داشت. الناز بارها برای موفقیت تلاش کرد اما روز ، روز او نبود و دختر زنجانی مجبور شد در فینال بولدرینگ شکست را بپذیرد با این حال او دختر ششم سنگ نورد آسیا است و اگر از ژاپنی ها فاکتور بگیریم او در قاره بهترین در بخش بولدرینگ است.

همچنین در همین مسابقات و در ماده لید ، الناز رکابی به رتبه چهاردهم رسید و نتوانست به فینال این بخش برسد اما در ماده سرعت و با کسب همین رتبه ، راهی مرحله نهایی شد

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.