17

مرادی : بازیکنان ذوب آهن باید تفکرات بزرگتری داشته باشند/ در انتظار نیم فصل هیجان انگیز

  • کد خبر : 14398
  • 18 آبان 1397 - 19:04
مرادی : بازیکنان ذوب آهن باید تفکرات بزرگتری داشته باشند/ در انتظار نیم فصل هیجان انگیز

نجمه مرادی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان می گوید بازیکنان ذوب آهن باید علاوه بر یادگیری برد ، بیاموزند که تفکرات بزرگتری داشته باشند. مرادی همچنین عقیده دارد نیم فصل هیجان انگیزی در پیش است و ذوب آهن برای حریفانش برنامه دارد.

نجمه مرادی در گفتگو با  پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از پیروزی تیمش ذوب آهن اصفهان برابر هیئت البرز در بازی معوقه از هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: روی اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن حساب کرده بودیم و فکر می کردیم با اعزام تیم ملی یک ماه فرصت برای آماده سازی بیشتر داریم اما با توجه به شرایط جدید ، این فرصت دیگر برای ما وجود ندارد.

او اضافه کرد: ما با شروع فصل ، زمان طلایی را از دست داده بودیم و حالا باید خودمان را با شرایط تازه وفق دهیم. واقعیت این است که نمی توانیم برنامه گسترده ای داشته باشیم و باید به فکر افزایش نسبی سطح آمادگی جسمانی و رساندن مصدوم ها باشیم.

سرمربی ذوب آهن درباره احتمال جذب بازیکنان تازه وارد در نیم فصل گفت: ذوب آهن در نیم فصل دوم قطعا بازیکنی جذب نمی کند. ما در نیم فصل دوم از بازیکنانی که کمتر در خدمت تیم بودند ، بیشتر استفاده خواهیم کرد.

مرادی با اشاره به نوع نگرش حاکم بر بازیکنان ذوب آهن توضیح داد:  افق دید بازیکنان ما باید کسب سکو باشد البته این به آن معنا نیست که در مورد سکو قولی بدهیم. آن ها باید علاوه بر یادگیری برد ، بیاموزند که تفکرات بزرگتری داشته باشند.

او در خصوص نیم فصل دوم لیگ برتر هم چنین گفت: در نیم فصل دوم بازی های هیجان انگیزی با تیم های بالای جدول در پیش است و برای حریفان برنامه داریم. در نیم فصل دوم به دلیل آنالیز متقابل کار برای همه تیم ها سخت تر از نیم فصل دوم است. فکر می کنم نتایجی غیر قابل پیش بینی در نیم فصل دوم انتظار لیگ را می کشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.