19

راز موفقیت صونا بیداد در هندبال : هرگز هیچ حریفی را دست کم نگیر

  • کد خبر : 14435
  • 19 آبان 1397 - 18:08
راز موفقیت صونا بیداد در هندبال : هرگز هیچ حریفی را دست کم نگیر

بازیکن ارزشمند تیم هندبال نفت و گاز گچساران می گوید بودجه گچساران از تیم های دیگر کمتر است . او تاکید کرده جایگاهش در رنگینک ملی حاصل تلاش همه هم تیمی هایش در گچساران است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  صونا بیداد بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی هندبال و نفت و گاز گچساران است که یکی از ۳ بازیکن تاپ رنکینگ ملی هندبال هندبال ایران تا پایان نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان بود.

او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس فیزیولوژی است و ،ورزش حرفه ای را از سال ۸۹ آغاز کرده و در سال ۹۵ در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی همراه تیم ملی شرکت کرد. صونا در سال ۹۶ در لیگ برتر عنوان برترین گلزن را به دست آورد و اکنون نیز در جمع برترین هاست و این ، نمی تواند اتفاقی باشد.

قرار گرفتن او در جمع برترین های لیگ در نیم فصل از یک سو و شرایط متفاوت تیم نفت و گاز گچساران از سوی دیگر بهانه گفتگوی صونا بیداد با پایگاه خبری ورزش زنان ایران شده است:

حضورمان در لیگ هم قطعی نبود

تیم نفت و گاز گچساران امسال نسبت به سال های قبل از لحاظ مالی دچار مشکلات زیادی شده بود و  با اینکه تیم خوبی داشتیم اما به مسابقات باشگاه های آسیا اعزام نشدیم و این شانس از ما گرفته شد.

شرایط ما به حدی مبهم بود که تا یک هفته مانده به شروع لیگ هنوز حضور ما در لیگ هم قطعی نبود. با تلاش های مربی و مدیران نفت، این فرصت دوباره به بازیکنان جوان و بومی ما دادند که امسال هم بتوانیم شگفتی ساز باشیم .

به دلیل این که هنوز وضعیت تیممان برای حضور در لیگ برتر هندبال مشخص نبود تمریناتمان را خیلی دیر شروع کردیم اما در همین فرصت کم توانستیم شروع خوبی داشته باشیم و در حال حاضر هم در جایگاه سوم در جدول هستیم که با توجه به داشته های ما ، رتبه بسیار خوبی است.

با توجه به اینکه بودجه تیم ما نسبت به تیم های دیگر خیلی کمتر است به همین خاطر نتوانستیم مهره های کلیدی جذب کنیم

حضور صمیمی یک امتیاز بزرگ است

ما از نظر بهره مندی از بازیکنان ملی و با تجربه نسبت به شهید چمران لارستان و تاسیسات دریایی از بازیکنان کمتری برخوردار هستیم در صورتی که نتیجه مسابقه ما با این ۲ تیم خیلی نزدیک بود .

موضوع دیگری که باید به آن شااره کنم کادر فنی ماست. داشتن یک مربی خوب در هر تیمی نعمت است که حضور اعظم صمیمی در کنار تیم ما یک امتیاز بزرگ است در صورتی که در نیم فصل به خاطر مشکلاتی که در نفت وجود داشت ، ایشان در روزهای مسابقه نتوانست  در کنار زمین حضور داشته باشند که این خود یک عامل منفی در حرکت تیم ما بود.

رتبه ام در رنکینگ حاصل تلاش همه تیم است

سطح مسابقات لیگ برتر هندبال 97 بسیار بالاست. بازی ها نزدیک به هم هستند و  تیم ها از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده اند که آینده هندبال کشور هستند برای مثال هانیه کرمی دروازه بان ما یک بازیکن متولد ۷۹ است که با توجه به اینکه اولین تجربه اش در لیگ بوده عملکرد بسیار خوبی داشته است.

در خصوص رنکینگ ملی ، جایگاه من در رنگینک ملی حاصل تلاش همه هم تیمی هایم است من هرگز به تنهایی به این جایگاه در جدول نمی رسیدم. بعد از پایان لیگ ۹۶ تا کنون به طور مداوم  تمرین داشتم  و شاید رمز موفقیت من این باشد که هرگز و در هیچ مسابقه ای ،  هیچ تیمی را دست کم نگرفته ام.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.