15

هاجر دباغی : بازی با لبنان و هنگ کنگ ،جنبه تدارکاتی دارد/ سپاهان آماده جنگ برای قهرمانی است

  • کد خبر : 14476
  • 20 آبان 1397 - 11:51
هاجر دباغی : بازی با لبنان و هنگ کنگ ،جنبه تدارکاتی دارد/ سپاهان آماده جنگ برای قهرمانی است

هاجر دباغی مهاجم جوان و با استعداد تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نخستین بازی رسمی خود برای تیم ملی بزرگسالان برابر لبنان 2 گل زد و 2 گل ساخت. پس از این شروع رویایی ، هاجر مدعی است دور اول مقدماتی المپیک برای تیم ملی ایران جنبه تدارکاتی دارد. او همچنین از تیم باشگاهی اش سپاهان صحبت کرده.

هاجر دباغی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره اولین بازی تیم ملی فوتبال زنان ایران برابر لبنان در دور اول مقدماتی المپیک توکیو اظهار کرد: لبنان را آنالیز کرده بودیم و در مورد آن ها اطلاعات داشتیم. هدف ما صعود از گروه بود و با همین دید ، از همان ابتدای بازی با لبنان به دروازه حریف حمله کردیم ، پرش را در دستور کار قرار دادیم و سعی کردیم با دوندگی از همان آغاز مسابقه اجازه مانور به حریف ندهیم.

او ادامه داد : فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردیم و فکر نمی کنم آن ها در ۲۰ دقیقه اول حتی توانسته باشند توپ را از میانه زمین عبور دهند. همین باعث شد هم استرس خودمان بریزد و به گل اول برسیم و هم روحیه حریف در این شرایط تضعیف شود.

مهاجم جوان تیم ملی با تاکید بر این که موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم گفت:  این اول بازی من برای تیم ملی بزرگسالان بود و خوشحالم که توانستم در اولین تجربه در تیم ملی بزرگسالان ۲ گل به ثمر برسانم و ۲ پاس گل هم بدهم. گل هایم از روی حرکات تیمی و تمرین شده از قبل بود.

دباغی اضافه کرد: برای بازی با هنگ کنگ ، روحیه بسیار خوبی داریم و می توانیم از این بازی نیز با نتیجه ای خوب کار را به پایان برسانیم. مسابقات این مرحله برای ما بازی تدارکاتی است و هدف ما موفقیت در مرحله دوم مقدماتی المپیک است و به دنبال صعود از دور دوم هستیم.

بازیکن ارزشمند سپاهان در خصوص آغاز قریب الوقوع لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: سپاهان امسال به مراتب تیم بهتری نسبت به فصل گذشته است و تیم با انگیزه تری است. ما تمرینات پیش فصل بسیار خوبی را سپری کرده ایم و آماده ایم که برای قهرمانی بجنگیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.