16

در راه مسابقات قهرمانی آسیا / 7 دختر دوچرخه سوار به تیم ملی فراخوانده شدند

  • کد خبر : 14481
  • 20 آبان 1397 - 13:06
در راه مسابقات قهرمانی آسیا / 7 دختر دوچرخه سوار به تیم ملی فراخوانده شدند

فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد در راه مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی ۷ دختر دوچرخه سوار به تیم ملی فراخوانده شدند. این نفرات در بخش سرعت و نیمه استقامت در اردوی ملی حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری فهرستی از میان دوچرخه سواران جوان و بزرگسال دختر ایران را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرده است و 7 دختر دوچرخه سوار به تیم ملی فراخوانده شدند.

تیم ملی دوچرخه سواری ایران در بخش سرعت و نیمه استقامت قرار است در سال آینده میلادی در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی شرکت کند. پس از برگزاری مسابقات لیگ و قهرمانی کشور ، اکنون با آغاز اردوی تیم ملی از ۲۲ آبان ، تنور تیم ملی داغ می شود.

از میان ۷ رکابزن دعوت شده به اردو ، ۴ رکابزن تهرانی ، ۲ دوچرخه سوار خوزستانی و یک نفر از استان اصفهان حضور دارند. فروزان عبداللهی نفر اول این جمع است. دوچرخه سوار خوزستانی اولین نفری بود که در انتخابی ، حد نصاب حضور در اردوی ملی را به دست آورد و پرامیدترین رکابزن بین این جمع ۷ نفره برای درخشش در قاره است.

سمیه یزدانی دیگر چهره نامدار این جمع است. او یکی از بدشانس های ورزش ایران در آستانه بازی های آسیایی بود که به شکلی غم انگیز به دلیل آسیب دیدگی بازی های آسیایی جاکارتا را از دست داد تا ماندانا دهقان به جای او در جاکارتا رکاب بزند اما اکنون با پایان دوره آسیب دیدگی به عرصه مسابقه برگشته است.

ستاره زرگر از خوزستان و ساجده سیاحیان از استان اصفهان ، ۲ دوچرخه سوار جوان دعوت شده هستند که هر دو در ماه های اخیر در اوج بوده اند. آن ها در مراحل مختلف مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در جمع برترین ها قرار داشته اند و سرمایه آینده دوچرخه سواری ایران به شمار می آیند.

لیلا صادقی ، مینا الهی و پرستو باستی دیگر دختران دوچرخه سوار تهرانی هستند که محمود پراش به تیم ملی دعوت کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.