17

حدیثه نوروزی : ذوب آهن در نیم فصل دوم قوی تر ظاهر می شود

  • کد خبر : 14483
  • 20 آبان 1397 - 13:40
حدیثه نوروزی : ذوب آهن در نیم فصل دوم قوی تر ظاهر می شود

حدیثه نوروزی بازیکن ارزشمند تیم هندبال ذوب آهن و نفر اول رنکینگ ملی هندبال زنان ایران در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان معتقد است ذوب آهن در نیم فصل دوم قوی تر ظاهر می شود.

حدیثه نوروزی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره بازی معوقه تیمش ذوب آهن برابر هیئت البرز در لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: نیم فصل اول را با یک برد قاطع و خوب تمام کردیم. امسال سطح رقابت تیم های حاضر در لیگ بالاتر از همیشه است و تمامی تیم ها برای جایگاه اول تا سوم می جنگند.

او اضافه کرد: شرایط تیم به شکلی نیست که بخواهیم مدعی قهرمانی باشیم. در وهله اول باید به دنبال تصاحب جایگاه سوم و قرار گرفتن روی سکو باشیم و بعد به اهداف بزرگ تر فکر کنیم.

ارزشمند ترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر هندبال بانوان گفت: قطعا اگر ما هم همانند سایر تیم های حاضر در لیگ به موقع برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده بودیم مسلما استارت تمرینات ما تا قبل از شروع بازی ها می خورد و با عملکرد خیلی بهتر ، شروع قوی تری داشتیم اما با این حال هدف ما حضور در جام باشگاه های آسیاست.

نوروزی عنوان کرد: همانطور که نجمه مرادی سرمربی پرتلاش تیم ما گفته است ما هفته به هفته بهتر می شویم و قوی تر از گذشته در نیم فصل دوم حاضر خواهیم شد و شروعی متفاوت تر از نیم فصل اول خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.